به گزارش خبرنگار مژده خبر_ امروز چهارشنبه۳۰ خرداد ماه سال جاری، نشست صمیمی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، آقای جلالی و معاونین ایشان و با حضور دکتر زینی وند معاون فرهنگی دانشگاه رازی و دکتر زارع عضو هیأت علمی دانشگاه رازی، مهندس کرمی فرماندار شهرستان و مهدی بساطی رییس  اداره ی […]

 

به گزارش خبرنگار مژده خبر_ امروز چهارشنبه۳۰ خرداد ماه سال جاری، نشست صمیمی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، آقای جلالی و معاونین ایشان و با حضور دکتر زینی وند معاون فرهنگی دانشگاه رازی و دکتر زارع عضو هیأت علمی دانشگاه رازی، مهندس کرمی فرماندار شهرستان و مهدی بساطی رییس  اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب با اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان اسلام آباد غرب و دالاهو، در سالن اجتماعات اداره ی فرهنگ و ارشاد این شهرستان، برگزار شد.

در ابتدای جلسه حمیدرضا کرمی، ضمن عرض تسلیت به مدعوین جلسه به مناسبت شهادت رییس جمهور محترم و هیأت همراه ایشان، عنوان کرد: شهرستان اسلام آباد غرب با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت، از نظر نخبه پروری از شهرستانهای پیشرو کشور است. فرزندان ما در این شهرستان در حوزه های سیاسی، اقتصادی و علم پزشکی و هنری سرآمد و مایه ی افتخار هستند.
اما متأسفانه در ادوار گذشته کار قابل توجهی در این شهرستان صورت نگرفته و من شرمنده ی نخبگان و هنرمندان فرهیخته ی این مرز و بوم هستم.
انتظار ما از مسئولین این شهرستان و استان این است که اثر مثبتی از خود بر جای بگذارند.
فرماندار در پایان صحبت های خود، بر برگزاری پرشور انتخابات تأکید کرد و افزود:
انتظار ما این است اصحاب رسانه و هنرمندان در ترغیب مردم برای حضور پرشور در پای صندوق‌ های رأی کوشا باشند و همچون دوره های گذشته در این شهرستان، شاهد برگزاری انتخاباتی با شکوه باشیم.

در ادامه ی جلسه دکتر جلالی ضمن تشکر از میزبانی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و تقدیر از مدیر کوشای این اداره و همچنین تشکر ویژه از فرماندار محترم، ایشان را حامی اداره ی فرهنگ و ارشاد و دوستدار فرهنگ و هنر خطاب کرد و خواستار تلاشی مضاعف برای برگزاری انتخاباتی در شأن شهرستان شد.

 

جلالی با اشاره به افتخار آفرینی های متعدد انقلاب اسلامی گفت: انقلاب ما راه عزت را نمایان کرد و آرامش امروز ما در دنیا مرهون خون شهدا و همراهی مردم در عرصه های مختلف است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: انتخابات بهترین فرصت برای حفظ و ارتقاء امنیت فرهنگی و اجتماعی است و باید با انتخاب درست، این مسیر به سمت قله را با قوت ادامه دهیم.

جلالی گفت: شهرستان های اسلام آباد غرب و دالاهو محل جانفشانی های دلیرمردان است و شهر شهیدان مرصاد دارای ظرفیت های فرهنگی بالایی است که جشنواره مرصاد تجلی‌گاه آن است و با حمایت همه هنرمندان این جشنواره تقویت خواهد شد.

در این نشست دکتر زینی وند و دکتر زارع در خصوص سواد رسانه ای به ایراد سخنرانی پرداختند.

در پایان مراسم، آیین رونمایی از پوستر کارگاه آموزشی مد و لباس ایرانی اسلامی، از سلسله برنامه های قرارگاه شهید آوینی، انجام شد.

در حاشیه ی جلسه مسئولین محترم از نمایشگاه عکس دایر در این اداره بازدید کرده و تعهد خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در قالب امضاء بر لوح تجدید میثاق با شهدای خدمت، به نمایش گذاشتند.

نویسنده:حدیث علی پور

  • منبع خبر : مژده خبر