فرشته شایگانی قانع/مژده خبر- گزیده‌ای از داغ ترین خبرهای ۲۴ساعت اخیر را باهم در بسته ی صبحانه خبری امروز مژده خبر می خوانیم.

🔵 تکذیب خبر ترور یکی از فرماندهان نیروی قدس سپاه
یک منبع آگاه با تکذیب اخبار منتشر شده از سوی برخی رسانه‌های معاند مبنی بر ترور یکی از فرماندهان نیروی قدس سپاه، آن را جنگ روانی و خبرسازی کذب برشمرد. روزهای گذشته یکی از پاسداران در سانحه‌ای در منزل مسکونی خود جانش را از دست داد که علت وقوع آن در دست بررسی است. برخی رسانه‌های معاند از ساعاتی پیش مدعی ترور یکی از فرماندهان نیروی قدس سپاه به نام سرهنگ پاسدار علی اسماعیل‌زاده طی روزهای گذشته در کرج شده بودند./ایرنا

🔵 آمادگی ایران برای ارسال واکسن کرونا به آفریقا
وزیر خارجه کشورمان در گفت‌وگوی تلفنی با همتای کنیایی، آمادگی ایران را برای ارسال کمک‌های بشردوستانه در زمینه پزشکی از جمله واکسن کرونا به این کشور و قاره آفریقا اعلام کرد.

🔵 ممنوعیت بیمه نفت‌کش‌های حامل نفت روسیه
اتحادیه اروپا اعلام کرد که قراردادهای بیمه با نفت‌کش‌های حامل نفت روسیه را ممنوع کرده است.

🔵 گل‌محمدی: متاسفم جامی بدست نیاوردیم
می‌توانستیم یک جام بگیریم، اما نشد و شرمنده هواداران شدیم. اشکالات زیادی خود من در بحث فنی داشتم. در لیگ ۳ امتیاز اختلاف با استقلال داشتیم و این اختلاف هم می‌توانست در دربی جبران شود، اما شرایط طوری رقم خورد که به ضرر ما شد. اگر می‌بردیم، الان قهرمان بودیم. خبرهای خوبی در نقل و انتقالات خواهیم داشت. توافقات خوبی با بیرانوند و پورعلی‌گنجی شده است.نظر و تصمیم سید جلال را می‌دانم و برای ادامه همکاری با او دوباره صحبت دارم. امکان دارد در جایی به غیر از بازیکن کمک کند.

🔵 حضور نکونام در استقلال شایعه است
گرشاسبی، مدیرعامل فولاد خوزستان: مطمئن باشید موضوع حضور نکونام در استقلال شایعه است، در قرارداد او حق فسخ وجود ندارد. ما چشم‌اندازمان لیگ قهرمانان آسیاست تا قدرتمند در این مسابقات ظاهر شویم.

🔵 میزان شهریه مدارس هفته آینده اعلام می‎شود
هفته آینده حداقل و حداکثر شهریه مدارس اعلام می‌شود. ملاک اصلی دریافت شهریه، شاخص‌های آموزشی و پرورشی است.همچنین از مدارس خواسته شده شهریه اضافی علاوه بر مبلغ توافقی دریافت نکنند.

🔵 ایران و نروژ یادداشت تفاهم رایزنی‌های سیاسی امضا کردند
در پایان دهمین دور رایزنی‌های سیاسی ایران و نروژ که به ریاست مشترک علی باقری، معاون سیاسی وزارت خارجه ایران و هنریک تونه، معاون وزیر خارجه نروژ برگزار شد، یادداشت تفاهم رایزنی‌های سیاسی میان ایران و نروژ به امضای طرفین رسید.

🔵 رئیسی: در دهک‌بندی‌ها دقت کامل نشد
رئیس‌جمهور: من هم موافق هستم که در دهک‌بندی‌ها دقت کامل نشده لذا تاکید کرده‌ام مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دهک‌بندی‌ها تا حد مقدور دقت کنند و حتما کسانی که معترض هستند یارانه به حسابشان ریخته شود.دولت محور برنامه‌های خود را بر عدالت قرار داده همانطور که بودجه ۱۴۰۱ بر اساس عدالت و با استفاده از سند آمایش سرزمینی تنظیم شده است.

🔵 «گروسی» وارد فلسطین اشغالی شد
«رافائل گروسی» مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی وارد سرزمین‌های اشغالی شده و قرار است با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کند. این سفر چند روز قبل از نشست شورای حکام آژانس اتمی در وین برگزار شده است. سه کشور اروپایی و آمریکا قرار است در آن جلسه قطعنامه‌ای علیه ایران صادر کنند.

🔵 رئیس اسبق موساد: اسرائیل در لبه پرتگاه قرار دارد
«تامیر پاردو» هشدار داد رژیم‌صهیونیستی در سایه چند دستگی بی‌سابقه، وارد مرحله خودویرانگری شده و در لبه پرتگاه قرار دارد. رئیس اسبق موساد با اشاره به نفرت متقابل ساکنان سرزمین اشغالی از یکدیگر گفت: در شرایطی که دشمنان ما منتظر ساعت صفر نابودی ما هستند، به کشوری تکه و پاره تبدیل شده‌ایم.

🔵 پایان خوش پرسپولیس با نایب قهرمانی
تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار خود در لیگ برتر بیست‌ویکم یک بر صفر مقابل فجر سپاسی شیراز به برتری رسید تا فصل را با نایب قهرمانی به پایان برساند.

🔵 مهدی صباغی درگذشت
«مهدی صباغی» هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون مدتی پیش در بیمارستان بستری شده بود که پس از بهبودی به منزل بازگشت، اما صبح امروز به دیار باقی شتافت.

  • نویسنده : فرشته شایگانی قانع
  • منبع خبر : مژده خبر