مژده خبر-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه درنخستین نشست کمیته فرهنگی و تبلیغی کنگره ی شهدا ی محراب گفت: شهید آیت الله اشرفی اصفهانی افتخاری بزرگ برای استان کرمانشاه بود.

به گزارش مژده خبر ، حجت الاسلام هادی عسگری در نخستین نشست کمیته فرهنگی تبلیغی کنگره شهدای محراب با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت علی(ع) و با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای محراب و چهارمین شهید گرانقدر محراب آیت‌الله اشرفی اصفهانی از این شهید گرانقدر به عنوان شخیصتی ممتاز و افتخاری بزرگ برای کشور بویژه استان کرمانشاه یاد کرد.
وی افزود: آیت‌الله اشرفی عالمی بزرگوار و مجاهدی خستگی ناپذیر بود که امام راحل(ره) زیباترین تعبیر را برای این شهید بزرگوار به کار برد و فرمود: «دیدن شهید اشرفی مرا به یاد خدا می‌اندازد» و این شهید عزیز مصداق بارز «رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه» بود.
مدیرکل بنیاد استان کرمانشاه گفت: درک شخصیت بزرگی همچون آیت‌الله اشرفی نگاه تیزبینی چون امام راحل(ره) می‌خواهد که وجود اینگونه افراد بزرگی را به دقت بشناسد. شهید اشرفی عالمی ساده زیست، ولایت مدار و انسانی بزرگ و به واقع نماد یک روحانی عالم، کامل و جامع بود.
حجت‌الاسلام عسگری به برنامه‌های قابل اجرا در کنگره شهدای محراب در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: معرفی شخصیت شهید اشرفی اصفهانی در فضای مجازی، دیدار و سرکشی از خانواده شهدای روحانی، معرفی شهدای ترور روحانی، ساخت مستند در خصوص شخصیت شهید اشرفی، برگزاری برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی، غرس نهال، برگزاری محافل قرآنی و مواردی از این دست را می‌توان به عنوان برخی از برنامه‌های فرهنگی این کنگره در نظر گرفت.

  • منبع خبر : مژده خبر