مژده خبر- معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اعلام کرد: سینما فرهنگ، میزبان داوری بخش کودکان نوجوانان و  کرمانشاهى است.

 

به گزارش مژده خبر،دکترمهدی ربانی با اعلام این خبر گفت: ثبت‌نام داوری کودکان و نوجوانان کرمانشاهی همزمان با سراسر کشور برای حضور و داوری مخاطبان کودک و نوجوان در سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان فراخوان شد که علاقه مندان از روز ( ۲۴ شهریورماه و تا ۳ مهر) در سامانه اعلام شده، ثبت نام نمودند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در سال جاری درکرمانشاه و همزمان با سراسر کشور به‌صورت ترکیبی و در دو بخش حضوری و آنلاین برگزار می‌شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ضمن ابراز خرسندی از این اتفاق هنری در استان اظهار داشت: بر این اساس در شهرهای میزبان جشنواره در سطح کشور، داوران کودک و نوجوان می‌توانند به صورت حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در سالن‌های نمایش آثار جشنواره حضور پیدا کرده و پس از تماشای فیلم‌ها، بهترین فیلم از نگاه خود را انتخاب کنند.

وی گفت: بر اساس این فراخوان عمومی که به همت دبیرخانه و بخش‌های استانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان انجام شد، کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۶ ساله (متولدین ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۴) از طریق سامانه جشنواره به آدرس www.portal.icff.ir در بخش داوری کودکان و نوجوانان ثبت‌نام نمودند که از فردا جمعه (۱۶مهر) کار خود را آغاز خواهند نمود.

برفی ادامه داد؛ سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است؛ بلیط فروشی وجود ندارد و بازدید براى عموم آزاد نیست و همچنین امکان دیدن فیلمها به صورت مجازی در همان ساعت اکران از طریق پلتفرم های فیلمیو و هاشور فراهم است.

گفتنی است؛ در این دوره همچون ادوار گذشته، بهترین فیلم از نگاه داوران کودک و نوجوان جشنواره سی و چهارم در مراسم پایانی جشنواره معرفی می‌شود. #سی‌وچهارمین_دوره_جشنواره_بین‌المللی_کودکان_و_نوجوانان_استان_کرمانشاه

  • منبع خبر : مژده خبر