مژده خبر- نشست توجیهی برای ۱۲ تن از مدیران جدید شهرداری که جهت خدمت در سطوح مختلف مدیریتی در شهرداری کرمانشاه به تایید نهایی هسته گزینش استانداری رسیده بودند،برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مژده خبر، در این جلسه دکتر جهانبخش زنگنه تبار مدیرهسته گزینش استانداری کرمانشاه، ضمن تبریک به مناسبت تٱیید این عزیزان که نشان از سلامت آنها در ابعاد اعتقاد ی، اخلاقی،سیاسی اجتماعی و نیز خدمت صادقانه آنها طی سالیان گذشته بوده است ، مواردی را درراستای وظایف ذاتی هسته گزینش ،مطرح کرد.
زنگنه تبار ضمن توصیه به این عزیزان برای ادامه همین مسیر سالم، عزتمند ، صادقانه و خالصانه درخدمت به مردم، گفت: مردم در مورد هر مدیر و حتی هر کارشناسی در دستگاه‌ها ی حکومتی ، دولتی و خدمت رسان به مردم قضاوت دقیق و کارشناسانه ای دارند واین قضاوت هاست که طی سالیان در ذهن مردم می‌ماند و در سطح جامعه منعکس می‌شود.
وی ضمن بیان حکایتی از زمان پیامبراکرم حضرت محمد (ص)گفت :فردی خدمت رسول اکرم (ص)رسید و گفت ای رسول خدا هر کاری که شمافرمودید، انجام ندهید چرا که فلان عواقب را دارد، من انجام دادم و هیچ اتفاقی نیفتاد، پیامبر اکرم (ص)فرمودند: چه عذابی بالاتر از اینکه خداوند تو را به خودت واگذار کرده و تو را به حال خودرها کرده است.
وی گفت :بزرگان گفته‌اند اگر خداوند کسی را دوست داشته باشد در صورت ارتکاب او به کوچکترین گناهی به نوعی به وی تذکر می‌دهد و شاید برخی ها را به حال خود رها کرده است و رسیدگی به پرونده آنها را به روز قیامت واگذار نموده است، آن روزی که به تعبیر قرآن کریم نه مال سود بخشد و نه فرزند و نه راهی برای جبران آن گناهان، خطاها وخیانت‌ها وجود دارد .
جهانبخش زنگنه تبار گفت:ما همه در معرض دید خدای متعال هستیم او حتی افکار ونیات ما را هم می‌داند، لذا باید از خدای متعال بترسیم و تقوا پیشه کنیم. اگر کسی خدای ناخواسته از دوربین خدا هم نمی‌ترسد از دوربین‌های جمهوری اسلامی بترسد، امروزبحمدالله با توجه به پیشرفت‌هایی که در دستگاه‌های نظارتی کشور وجود دارد و نیز گزارش‌های مردمی، هیچ چیز پنهان نمی‌ ماند.
دکتر جهانبخش زنگنه تبار گفت: در کنار خیل عظیم مدیران خدمتگزار کشور و استان، متاسفانه تعدادی از مدیران متخلف آبروی بقیه را هم به خطر می‌انداز ند و دشمن این خطاها را بزرگنمایی می‌ کند و مردم را به نظام اسلامی و همه خدمتگزاران صدیق بدبین می‌کند.
وی در ادامه گفت: نظام اسلامی یک نظام ارزشی است وهیچکس به فاسد بودن خود و فرزندانش افتخار نمی‌کند، هیچ ثروتی به اندازه ی پاکدستی،خدمت خالصانه،آرامش درونی و سربلندی پس از اتمام دوران خدمت،گوارا نیست.پس همه باید مواظب باشیم، تحت تاثیر رقابت‌های منفی و مخرب همچون ثروت‌اندوزی قرار نگیریم ،حتی دستورهای خلاف قانون مافوق خود را انجام ندهیم، موارد زیادی داریم که مافوق‌ها بعد ازدستور شفاهی به انجام یک کار خلاف قانون،پس ارتکاب نیروهای تحت امرشان به یک تخلف مهم وبرملا شدن آن، نقش خود را در آن تخلف انکار کرده و همکار خود را فدای حفظ موقعیت خود کرده‌اند.
زنگنه تبار در پایان برای این مدیران عزیز آرزوی توفیق سربلندی و عاقبت بخیری کرد.

  • منبع خبر : مژده خبر