مژده خبر-طی مراسمی در اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان قصر شیرین باحضور جمعی از مسئولان این شهرستان و فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه،رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان مذکور معرفی شد.

 
رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قصرشیرین معرفی شد
به گزارش مژده خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ مراسم معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قصرشیرین با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع و رئیس اداره امور اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه،  فرماندار و مسئولین ادارات فرهنگی و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قصرشیرین،   دوشنبه (۱۸ اسفند) برگزار  شد.
بابلی در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات علی شبستری در دوران تصدی ایشان، نادر حیدری گیلان را به حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان  قصرشیرین  معرفی نمود.
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در خصوص وضعیت فیزیکی ادارات فرهنگ و ارشاد  اسلامی استان اظهار داشت: تا پیش از سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه حدود۳۲ هزار متر مربع فضای فرهنگی و هنری درسطح استان داشتیم که بحمداله در سفر ایشان درسال ۹۰ ، هفت پروژه فرهنگی و هنری برای استان مصوب شد که با افتتاح و بهره‌برداری از آنها حدود ۳۳ هزار مترمربع دیگر به فضای فرهنگی و هنری استان اضافه می شود، پیشرفت فیزیکی این پروژه ها با تلاش همکاران بیش از ۹۰ درصد می باشد به طوری که یکی از این پروژه ها در دهه فجر امسال افتتاح گردید.
بابلی در ادامه گفت: با تخصیص مابقی اعتبار  از  وزارتخانه، برای تحقق صددرصدی مصوبات سفر پربرکت مقام معظم رهبری به کرمانشاه، روند اجرای پروژه ها شتاب می گیرد ان شاء الله بخش عمده ای از طرح های نیمه تمام تا پایان دولت و یا حداکثر پایان  سال ۱۴۰۰  به بهره برداری می رسند.
وی در خصوص اهمیت فرهنگ به عنوان پایه و اساس زندگی بیان داشت: پیرو سخن مقام معظم رهبری که فرمودند اگر فرهنگ غنی، قوی و مستحکم باشد دشمنان نمی توانند به عرصه های دیگر رخنه کنند؛ ما به عنوان متولیان فرهنگ باید در جهت ارتقای فرهنگ عمومی عزمی راسخ داشته باشیم تا در دیگر ابعاد نیز به پیشرفت و بهبودی دست یابیم.
بابلی ضمن یادآوری دغدغه همیشگی امام خمینی (ره) مبنی بر پایه گذاری فرهنگ صحیح در جامعه ادامه داد:  هزینه در حوزه فرهنگ و هنر، در واقع  سرمایه گذاری است و ما همواره سعی نموده ایم با عنایت به ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار ارزنده اصحاب فرهنگ هنر در شهرستان های تابعه و مرکز استان این مهم را دریابیم و تمام توان خود را به کار گیریم.
معاون توسعه مدیریت و منابع در پایان سخنان  خود گفت: در سال ۹۹ برنامه های شاخص فرهنگی و هنری بسیار  فاخر و ارزشمندی در دست اقدام داشتیم که به دلیل شیوع بیماری کرونا اجازه برگزاری نداشتیم  و لذا امیدواریم سال ۱۴۰۰ با توکل به خدا و تمام شدن شرایط ویژه این بیماری؛ برنامه های پیش بینی شده را در سطح استان برگزار نماییم.
در پایان معاون توسعه و مدیریت منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ضمن آرزوی بهروزی و موفقیت با اهداء لوح از زحمات علی شبستری تقدیر نمود.
  • نویسنده : روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه
  • منبع خبر : مژده خبر