مژده خبر-  ظهر امروز دوشنبه ۸ آبان ماه ۱۴۰۲ رونمایی از پوستر برگزاری دوره های تربیت مربی پیش دبستانی قرآنی خلاق در دفتر امام جمعه با حضور جمعی از مدیران شهرستان برگزار شد.

 

مهدی بساطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب خبر از برگزاری دوره های تربیت مربی پیش دبستانی قرآنی خلاق در آذر ماه با حضور استاد برجسته کشوری آقای مهدی فاضلی خبر داد

بساطی هدف از برگزاری این دوره ها را ترویج و تعمیق فرهنگ غنی قرآن کریم در جامعه، آشنایی مربیان و مدرسان با مبانی آموزشی قرآن کریم و بهره گیری از جدید ترین متد های آموزشی در قالب هنر ،سرگرمی و بازی در جهت آشنایی و ایجاد علاقه در بین کودکان و نوجوانان به فراگیری قرآن و نماز دانستند.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود بیان نمودند که این طرح ویژه مربیان پیش دبستانی، ابتدایی و مادران عزیزی است برای تربیت دینی و قرآنی کودکان دغدغه مند می باشند.

هزینه هر دوره مبلغ ۴۰۰ هزار تومان می باشد که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان درراستای حمایت از فعالیت های قرآنی و مذهبی ۵۰ درصد از هزینه های دوره را پرداخت می نماید.

در پایان دوره گواهی معتبر از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به شرکت کنندگان تقدیم خواهد شد.

این کارگاه های آموزشی در قالب دو دوره مقدماتی و تکمیلی از تاریخ هشتم لغایت یازدهم آذر ماه در دو نوبت صبح و عصر در مجتمع فرهنگی هنری غدیر بر گزار خواهد شد.

در پایان توسط سید روح الله زمانی موسوی امام جمعه و حمیدرضا کرمی فرماندار رونمایی از پوستر برگزاری دوره های تربیت مربی پیش دبستانی قرآنی خلاق انجام شد.

گزارش ویدئویی سخنان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب در این آیین را در لینک زیر مشاهده کنید:

https://aparat.com/v/RuLQ3