مژده خبر- مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از پاسخگویی و رسیدگی به ۶۹۲ درخواست و شکایت مردمی در این شرکت، طی سال گذشته خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار مژده خبر به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، «رضا داودی» گفت: با هدف ارتقاء سطح پاسخگویی، افزایش سطح رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع، همچنین ایجاد هماهنگی در امر بازرسی و پاسخگویی به شکایات و شفاف‌سازی نحوه‌ انجام امور، تکالیف و وظایف‌ قانونی، در سال ۱۴۰۳ به ۶۹۲ مورد شکایت، درخواست، انتقاد و گزارش مردمی از طریق دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت آب و فاضلاب استان رسیدگی و اقدامات لازم در این زمینه انجام شد.

مدیر‌عامل‌ شرکت آبفای استان کرمانشاه افزود: این موارد از طریق سامانه‌های وزارت نیرو، سامد و یا بازرسی به این شرکت اعلام شده بودند که زمان پاسخگویی به هر یک از این شکایات به طور میانگین ۲/۱ روز بوده است.

داودی در ادامه با اشاره به اقدامات شاخص شرکت آب و فاضلاب استان برای ایجاد رضایتمندی بیشتر مشترکین خاطرنشان کرد: این شرکت با بهره‌گیری از سامانه‌های الکترونیکی و به‌روزرسانی فرآیندهای کاری، توانسته است تجربه‌ مثبتی برای ارباب‌رجوع ایجاد کند، همچنین آموزش مستمر کارکنان به‌منظور بهبود کیفیت خدمات و تقویت شفافیت، از اولویت‌های اساسی آبفای استان در این مسیر بوده است.

انتهای پیام/