مسعود باقری/ مژده خبر- فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان اسلام آباد غرب در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر برگزار شد، وظیفه ی رسانه ها را امید آفرینی و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مژده خبر عصر امروز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۱، سرهنگ پاسدار بهزاد یوسفوند در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان اسلام آباد غرب در ابتدا مشکلاتی‌که اصحاب رسانه در شهرستان اسلام آباد غرب با آن مواجه هستند را از زبان اهالی رسانه شنید.
در این دیدار خبرنگاران مشکلاتی اعم از نبود مکان مناسب و عدم همکاری مدیران ادارت در شهرستان با اصحاب رسانه بحث و گفتگو کردند.
سپس در ادامه این نشست، سرهنگ بهزاد یوسفوند ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رجب  و تبریک ولادت حضرت علی (ع)در
آستانه چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمن در جبهه های مختلف در حال سنگ اندازی است ما با قدرت و جدیت و پشتکار توانستیم دستاوردهایی را بدست آوریم.

فرمانده سپاه اسلام آباد غرب گفت: در طی این ۴۴ سال و با توجه به دستاوردهای انقلاب در زمینه های گوناگون علمی، پژوهشی، پزشکی، بیوتکنولوژی، نانوتکنولوژی و انرژی هسته ای و… موفقیت های چشمگیری کسب کردیم به طوری که در حال حاضر حرف اول را در منطقه می‌زنیم.
وی در ادامه تصریح کرد: حدود۲۰۰ برنامه به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر در شهرستان اسلام آباد غرب از قبیل، نشست بصیرتی و روشنفکری، مسابقات ورزشی، کارگاه های مهارتی و توانمندسازی، فضا سازی و اجرای جشن انقلاب در واحد دانش آموزی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، دیدار با خانواده شهداء و غبار روبی گلزار شهدا، اعزام۲۵۰ نفر دانش آموز به اردوهای معنوی، برپایی ایستگاه صلواتی و… اجرا خواهد شد.
سرهنگ بهزاد یوسف وند افزود: بعداز پیروزی انقلاب اسلامی ۵۰ میلیون نفر در سراسر جهان مسلمان شدند که این آمار بسیار بالایی است.
این مسئول عالی در شهرستان اسلام آباد غرب تأکید کرد: یکی از راهکارهای دشمن ایجاد یاس و ناامیدی بین مردم است که وظیفه ما و شما اهالی رسانه ایجاد روحیه و امیدواری و بیان دستاوردهای انقلاب است.
ایشان بیان داشت: فضای مجازی به اندازه‌ی انقلاب اسلامی اهمیت دارد و در مقابل فتنه های دشمنان در جنگ نرم این است که به جهاد تبیین بپردازیم و با بیان حقایق روشنگری کنیم چراکه دشمن قصد دارد جای جلاد و شهید را عوض کند.
سرهنگ یوسف وند به سخنان مقام معظم رهبری در مورد فضای مجازی اشاره کرد: که بنده اگر رهبر جامعه نبودم مسئولیت فضای مجازی را به عهده می‌گرفتم.
در پایان سرهنگ یوسفوند ضمن حمایت قاطعانه خود از اصحاب رسانه، اعلام کرد: برای هموار ساختن این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد ‌‌.

  • منبع خبر : مژده خبر