مژده خبر- فرمانده سپاه استان کرمانشاه: رسالت اصحاب رسانه در انتخابات پیش رو، گفتن حقایق و ایجاد شور و نشاط است.

به گزارش مژده خبر به نقل ازروابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه عصرامروز دوشنبه ۲۴خرداد نشست صمیمی فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان با جمعی از اصحاب رسانه در آستانه ی انتخابات و در ایام دهه کرامت برگزار شد.

دراین نشست ویژه وتخصصی، محمد هادی صحرایی مسئول سازمان بسیج رسانه ضمن خیر مقدم گفت: انتخابات ۱۴۰۰ نسبت به سایر دوره ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و کار از ضرورت به اضطرار رسیده است.
وی حضور پر شور و انتخاب اصلح را محور اصلی برنامه های اخیر این سازمان اعلام کرد و افزود: حضور پر شور در نظام مردم خواه ما به دلایل نشاط عمومی و استواری پایه های نظام، پشتوانه ی مردمی و قدرت دولت آینده همچنین حفظ اقتدار کشور از اهمیت ‌ویژه ای برخوردار است.

در ادامه نشست اهالی رسانه هریک گزارش ، دغدغه و ابتکار عمل مجموعه ی خود را در گفتگویی صمیمی ارائه نمودند.
سردار ریحانی در پایان این نشست با تشکر از حضور و فعالیت‌های مؤثر اهالی رسانه اظهار کرد: عامل قدرت جمهوری اسلامی ایران پشتوانه ی مردمی و اعتقادات مردم است.
وی ادامه داد: در آستانه ی یک رویداد سیاسی هستیم ،این انتخابات را نباید یک انتخابات معمولی، سیاسی، رقابتی و حزبی دانست بلکه باید به عنوان یک رزمایش و عامل بازدارنده دشمن به آن نگاه کرد.
وی ضمن اشاره به نگاه خاص مردم و ارتباط مستقیم با رسانه ها گفت: اصحاب رسانه رسالت مهمی برعهده دارند و آن ایجاد فضای پر شور، گفتن حقایق ، زدودن غبارها و سیاه نمایی ها و ارایه ی شاخص انتخاب اصلح است.

  • منبع خبر : مژده خبر