مژده خبر- دیدار مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه  و همکاران ایشان با رییس محترم سازمان بسیج هنرمندان کشور در سه شنبه ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۲ انجام شد، و  رایزنی در خصوص برنامه های هنری  این سازمان بویژه حمایت و پشتیبانی از برنامه های شاخص و جشنواره های هنری و ادبی صورت گرفت.

 

دیدار مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه  و همکاران ایشان با دکتر جواد جمیری رییس محترم سازمان بسیج هنرمندان کشور در سه شنبه ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۲ انجام شد، و  رایزنی در خصوص برنامه های هنری  این سازمان بویژه حمایت و پشتیبانی از برنامه های شاخص و جشنواره های هنری و ادبی صورت گرفت.
در این دیدار افشین آزادی توضیحاتی از روند اجرای جشنواره های هنری شعر، داستان کوتاه بسیج ، فیلم کوتاه بسیج و بویژه دومین  جشنواره صنایع دستی بسیج  ارائه داد و از تعامل و همکاری بسیار خوب و سازنده این سازمان و ادارات استان بویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه و برگزاری ۴ جلسه  هماهنگی  و همچنین  تعامل خوب کانون هنرمندان شهرستانها و روسای میراث فرهنگی شهرستانها گزارش داد.
در این نشست جواد جمیری مسئول  سازمان هنرمندان کشور ضمن تشکر از سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه  از پیگیری های به عمل آمده در راستای حمایت از برنامه های هنری استانها خبر داد.

وی در پایان افزود: تمام تلاش خود را برای حمایت از حوزه هنر و بویژه جشنواره ها به عمل خواهیم آورد .

  • نویسنده : روابط‌عمومی سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه
  • منبع خبر : مژده خبر