تصویر روزنامه دنیای اقتصاد و تیتری که برای حمله آمریکا و انگلیس به یمن مظلوم و شیعی انتخاب کرده را ببینید! انگار روزنامه پنتاگون در ایران تیتر زده: فوری/ آمریکا نسخه یمن را پیچید. یعنی بی‌شرف‌تر از این ممکن نبود. تصاویر مربوط به میهمانی تجلیل از روزنامه دنیای اقتصاد هم یادتان هست. جهانگیری، ناطق نوری، […]

 تصویر روزنامه دنیای اقتصاد و تیتری که برای حمله آمریکا و انگلیس به یمن مظلوم و شیعی انتخاب کرده را ببینید! انگار روزنامه پنتاگون در ایران تیتر زده: فوری/ آمریکا نسخه یمن را پیچید. یعنی بی‌شرف‌تر از این ممکن نبود.

تصاویر مربوط به میهمانی تجلیل از روزنامه دنیای اقتصاد هم یادتان هست. جهانگیری، ناطق نوری، ظریف، توانگر (نماینده حامی قالیباف)، همتی، شریعتمداری (وزیر روحانی) و … دور میزها نشسته بودند تا از مدیران این روزنامه تقدیر کنند!

توضیح بیشتری لازم است؟

 ننگ آمریکا پرستی براحتی پاک نمی‌شود

مدیران بی شرم «دنیای اقتصاد» فکر کردن برن متن مزورانه و وقیحانه ی خودشان را  ویرایش کنند ازشان می‌گذریم.

مژده خبر به عنوان رسانه ای انقلابی و حامی مقاومت اسلامی از دستگاه های اجرایی به ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی می خواهد که جلوی حمایت از این رسانه وقیح را بگیرند و نگذارند بیت المال مسلمین را به جیب حامی کفار وصهیونیست ها برود.

از رسانه‌های انقلابی درخواست می کنیم که علیه این اقدام سبوعانه و وقیح رسانه مستکبر دنیای اقتصاد قیام کرده و  این گونه حرکات مذبوحانه را محکوم نمایند.

  • نویسنده : جعفر جعفری
  • منبع خبر : مژده خبر