مژده خبر- دل نوشته ی پیش رو به بهانه‌ی سالروز پیوند آسمانی دونور،پیامبر اعظم (ص) وحضرت بانو خدیجه کبری سلام الله علیها نگاشته شده است.

مکه در سیالی از نور فرو رفته است و فرشتگان دسته دسته،از آسمان ها فرود می آیند و سبد سبد ستاره بر سر زوج بهشتی؛ محمد (ص)و خدیجه کبری سلام الله علیهامی ریزند وبرای شادباش به آسمان ها می روند.
مکه غرق سرور و شادمانی است وکعبه پیراهن سیاه خویش را از تن در آورده وخود را باتن پوشی از شعف آراسته است.
زمین و آسمان در شادی، غوطه‌ورند و ازدواج بهترین آفریده ی خدا آخرین فرستاده اش را تهنیت می گویند.زمین دف می زند، نسیم دست افشانی می کندو فرشتگان، بر سر عروس و داماد، شکوفه‌های بهشش می پاشند وخدیجه بر هودجی از نور، به سوی خانه ی محمد امین (ص) روانه می شود.
خدیجه، نوعروس بهشتی، دست رد بر سینه ی همه‌ی علایق وعشق ها کوبیده است خوشبوترین گل هستی را برگزیده وبه یک غمزه او، دست از همه ی جاذبه‌های دنیا کشیده است.اوبه سوی خانه ی محمد نبی مکرم اسلام گام بر می دارد تا شریک غصه ها و شادی هایش باشد و در عصر محنت وسختی،مرهم بر زخم های او گذارد.
او می رود تا پشتوانه ای برای دین نوظهور اما کامل او باشد،او می رود تا افتخار همسری او ومادری دخترش را کسب کند و هم صحبت تاره شنیده هایش از آسمان وحی می شود.
دهم ربیع الاول سالروز ازدواج حضرت محمد مصطفی ⚘ص⚘و حضرت خدیجه⚘س⚘ را به پیامبر عظیم الشان اسلام و همچنین ساحت مقدس امام زمان ⚘عج⚘ و تمام مسلمین جهان تبریک و تهنیت می‌گوییم.

  • نویسنده : جعفر جعفری سردبیر مژده خبر
  • منبع خبر : مژده خبر