مژده خبر-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص)استان کرمانشاه گفت: امروز دستیابی به پیشرفت های چشمگیر در کشور مرهون پشتیبانی های مردمی است.وهرچه درخدمت یه مردم تلاش کنیم مورد رضایت خداوولایت فقیه خواهد بود.

به گزارش مژده خبر، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان نیز در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه هدف از این اقدام را تحقق منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد و اظهار داشت: با هم افزایی و انسجام و بهره گرفتن از نهادهای انقلابی به قله‌های موفقیت می‌رسیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: در طول این سال‌ها اثبات شده که هر جا نهادهای انقلابی با روحیه جهادی و انقلابی وارد شدند موفق عمل کردند.

وی با بیان اینکه یأس و ناامیدی در کار آنها نیست، بیان داشت: از همه امکانات در مسیر خدمت به مردم استفاده خواهیم کرد چرا که مردمی که همواره در صحنه های مختلف پشتیبان نظام بوده‌اند و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب گام برداشته‌اند مستحق خدمت هستند.

حجت‌الاسلام جلیلیان خاطرنشان کرد: امروز دستیابی به پیشرفت های چشمگیر در کشور مرهون پشتیبانی های مردمی است و هرچه در خدمت به این مردم شایسته تلاش کنیم مورد رضایت خدا و ولایت خواهد بود.

  • منبع خبر : مژده خبر