مژده خبر- همرمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) اختتامیه طرح تربیت مربی قرآنی کودک در سرپل ذهاب برگزار شد و از فعالان قرآنی طرح در سرپل ذهاب تقدیر شد.

 

به گزارش خبرنگار مژده خبر به نقل از  روابط عمومی اداره فرهنگ  و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل ذهاب صبح امروز بخش پایانی و اختتامیه طرح تربیت مربی قرآنی کودک در سرپل ذهاب با حضور علاقمندان و شرکت کنندگان در طرح برگزار شد و از تعدادی از مجریان طرح و فعالان قرآنی شهرستان تقدیر بعمل آمد.

خسرو تمری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل ذهاب با تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی همه ادارات و نهاد ها و همچنین و کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی مسجد جامع سرپل ذهاب در اجرای این طرح ، از حضور ارشمند استاد مهدی فاضلی به عنوان مدرس و مدیرمسول موسسه قرانی ریحانه النبی تقدیر و تشکر ویژه کرد و گفت : امیدواریم بتوانیم دوره های تخصصی طرح را ادامه دهیم و زمینه نشاط قرآنی را در سطح شهرستان فراهم کنیم.

وی افزود : برای کارهای بزرگ باید برنامه ریزی ویژه انجام داد و شهرستان سرپل ذهاب ظرفیت بالایی در حوزه های قرآنی و دینی دارد که لازم است برای آن برنامه ریزی دقیق و منسجم صورت گیرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل ذهاب با ارزیابی مثبت دوره گفت : یقینا با توجه به استقبال بانوان عزیز از این طرح می توان امیدوار باشیم دوره های دیگر این طرح در سطح شهرستان برگزار شود.

در ادامه این مراسم از خانم زهرا رسولی مدیر اجرایی دوره تربیت مربی قرآنی کودک ، فرزانه یاری ، فرنگیس سجادی نژاد و طاهره شکربیگی از اعضاء کانون شهید بهشتی و فعالان قرآنی شهرستان سرپل ذهاب تقدیر و تشکر بعمل آمد.

  • منبع خبر : مژده خبر