مژده خبر- سریال شهباز قرار است از ۸ بهمن ماه از شبکه یک سیما پخش شود. در این مطلب با داستان سریال شهباز و معرفی بازیگران این سریال همراه ما باشید.

داستان سریال شهباز

 

به گزارش خبرنگار مژده خبر به نقل از اینتیتر، سریال شهباز به مناسبت دهه فجر از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. این سریال از ۸ بهمن ماه سال جاری ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک در سی قسمت ۴۲ دقیقه ای پخش می شود. با داستان سریال شهباز و معرفی بازیگران این سریال همراه ما باشید.

داستان سریال شهباز چیست؟

سریال شهباز در ژانر جاسوسی و معمایی است. این سریال زندگی دختری به نام نجوا که دانشجو نخبه رشته برنامه نویسی است را به نمایش می گذارد او به تازگی دوست خود را در سانحه ای از دست داده است و اعتقاد دارد که این سانحه ارتباطی با یک خرابکاری اینترنتی دارد. از این رو او با رفتن درفضای دارک وب به دنبال مدارکی برای اثبات فرضیه های خود می گردد.

بازیگران سریال شهباز چه کسانی هستند؟

آرش مجیدی، علیرضا آرا، رضا داودنژاد، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، فاطیما بهارمست، غزال نظر، سیروس همتی، پاوان افسر، مهسا باقری، مریم سرمدی، رحمان باقریان، سیامک اشعریون، ابتسام بغلانی، فیلیپ ساپرکین و یوفی تیان در این سریال نقش آفرینی می کنند.

سریال تلویزیونی شهباز از ۸ بهمن ماه هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما و همچنین ساعت ۲۳ از شبکه پنج روانه آنتن می‌شود. تکرار آن نیز ساعت ۱۱ صبح و ۱۹ از شبکه پنج سیما خواهد بود.

  • نویسنده : سحر سادات زمانی