مژده خبر- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل ذهاب در پیام خود به مناسبت روز خبرنگار نوشت: خبرنگاران چشم بینا، گوش شنوا و دیدبان واقعی جامعه هستند که با مطالبات دلسوزانه در حل مشکلات مردم و رشد جامعه هستند.

به گزارش مژده خبر به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل ذهاب  خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل ذهاب طی پیامی روز خبرنگار را به اهالی رسانه شهرستان سرپل ذهاب  تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۷مردادماه روز خبرنگار و یادبود شهید محمود صارمی، روزی ارزشمندی و سترگ در فرهنگ و تمدن ایران زمین است. بی شک نامگذاری روز خبرنگار ابتکاری بجا و بحق بوده که شایسته است هر ساله این روز، به شکلی ویژه گرامی داشته شود.
خبرنگاران چشم بینا، گوش شنوا و به عبارتی دیدبان جامعه و صدای مردم هستند و نباید تلاش کرد این صدا ضعیف شود یا آن را به سکوت واداشت. ظرفیت رسانه ها یک ظرفیت پیش برنده و در عین حال کمک کننده است برای کسانی که بخواهند به درستی از قدرت و ظرفیت رسانه ها بهره ببرند؛  و لذا تعامل سازنده و پاسخگویی به رسانه ها می تواند منشا رشد و پویایی برای هر جامعه ای باشد. روی دیگر رسانه ها، مطالبه گری و احقاق حقوق در راستای منافع عمومی است که باید به آن توجه شود و همه مدیران در حد توان  باید پاسخگویی مطالبات صادقانه رسانه ها باشند.
نقش رسانه در مطالبه گری، ایجاد امیدآفرینی، اطلاع رسانی و ایجاد بسترهای فرهنگ سازی و نشاط اجتماعی و از همه مهم تر انسجام بهی به جامعه بسیار حائز اهمیت است که باید به آن اهمیت ویژه داد.
امید است با تلاش اهالی رسانه و کنشگران این حوزه شاهد پویایی و رشد جامعه باشیم.
در پایان روز خبرنگار را به همه اهالی رسانه و کنشگران این حوزه تبریک می گویم.

خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان سرپل ذهاب

  • منبع خبر : مژده خبر