مژده خبر-متاسفانه رییس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه حامی محرومان بعداز ۱۰ روز مقاومت در برابر ویروس منحوس کرونا،امروز به دیارباقی شتافت.تامحرومین استان یکی ازخادمین خود را ازدست دهند.

به گزارش مژده خبر، سرهنگ پاسدار جهادگر کامران هزارخانی از مدیران خدوم و جهادی استان کرمانشاه قربانی ویروس منحوس کرونا  شد و به یاران آسمانی اش پیوست.

سرهنگ هزارخانی در سال ۱۳۵۲ در شهرستان کنگاور در خانواده ای مذهبی به دنیا آمد او از سال ۱۳۷۹ وارد مجموعه سپاه شده و در طول این ایام سوابق درخشانی در مجموعه سپاه داشته و مسئولیت هایی مثل جانشین سپاه ناحیه کنگاور، جانشین سپاه ناحیه گیلانغرب، فرمانده سپاه ناحیه عشایری و مسئول سازمان بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان کرمانشاه را در پرونده کاری خود داشت.

ایشان ضمن تلاش در حوزه خدمت رسانی به مردم مناطق محروم استان کرمانشاه، در طول دوران شیوع کرونا نیز زحمات شایانی در حوزه اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه با هدف دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا داشت‌.

هرکس بااین فقید سرافراز حتی یک بار ملاقات داشته گواهی خواهد داد که از اخلاق حسنه و روحیه ای جهادی وانقلابی برخوردار بود.

بارها در مصاحبه های خبری اش متواضعانه وبارویی خوش پاسخگوی خبرنگاران بود وکوچ حزن انگیزش از این دیار فانی محرومان وجهادگران راعزادار خود کرد.روحش شاد و یادش گرامی باد.

  • نویسنده : جعفر جعفری
  • منبع خبر : مژده خبر