مژده خبر- حقوق دانان بسیجی استان کرمانشاه اقدام ساختار شکنانه هتک حرمت به خانواده معظم شهید والامقام حقوق دان ومدافع حرم را طی صدور بیانیه ای شدید اللحن محکوم کرد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم
(( وَلۡتَکُن مِّنکُمۡ أُمَّهٞ یَدۡعُونَ إِلَى ٱلۡخَیۡرِ وَیَأۡمُرُونَ بِٱلۡمَعۡرُوفِ وَیَنۡهَوۡنَ عَنِ ٱلۡمُنکَرِۚ وَأُوْلَـٰٓئِکَ هُمُ ٱلۡمُفۡلِحُونَ )) (قرآن کریم)
حادثه دلخراش و تاسف انگیز و گناه آلود اخیر توسط فردی ساختارشکن علیه همسر مکرم شهید حقوق دان و مدافع حرم حاج حسین علیخانی به علت انجام وظیفه شرعی و قانونی امر به معروف و نهی از منکر در ایام حزن و اندوه محرم حسینی (ع) دل و قلب مردم شریف و شهید پرور استان کرمانشاه به ویژه حقوق دانان بسیجی و انقلابی را جریحه‌دار نمود.
حقوق دانان بسیجی و انقلابی استان کرمانشاه با محکومیت این اقدام هتاکانه، موارد ذیل را به اطلاع عموم مردم و مسولان استان می رساند:
۱_ از دستگاه قضایی استان تقاضای رسیدگی فوری، خارج از نوبت و منطبق با قانون و اعمال اشد مجازات برای هتاکان به بیت مکرم شهید حقوق دان و مدافع حرم حاج حسین علیخانی مورد انتظار است که با برخورد قاطع و اقدام انقلابی راه را بر هنجارشکنان مسدود نماید.
۲_ ضمن ابراز ارادت و دلجویی متواضعانه از همسر محترم شهید علیخانی که در این حادثه وقیحانه مورد اهانت ظالمانه قرار گرفته‌اند، آمادگی حقوق دانان بسیجی را برای پذیرش وکالت ایشان جهت پیگیری پرونده حقوقی و قضایی مطروحه اعلام می‌داریم.
۳_ از همه غیورمردان و شیرزنان استان شهید پرور کرمانشاه می‌خواهیم همچنان فریضه حیاتی و الهی امر به معروف و نهی از منکر را سرخط اول زندگی خود قرار داده و بر اساس قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر اقدام و مراقب هرگونه سوء استفاده دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی باشند.
۴_ از همه مسئولان استان از جمله نهادهای مرتبط با حوزه عفاف و حجاب، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، نیروی انتظامی، ضابطین قضایی و دستگاه‌ عدلیه انتظار داریم با در نظر گرفتن اهمیت اجرای شرعی ، دینی و قانونی فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر از شکل‌گیری چنین برخوردهای توهین آمیزی با آمران به معروف و ناهیان از منکر به جد جلوگیری نموده و جریانات سازمانی پشت پرده این اقدامات را شناسایی و با عاملان، آمران، مباشران ،مسببان و معاونان این گونه رفتارهای مجرمانه برخورد قاطع و انقلابی نمایند.
۵- این مسئله دغدغه‌ها و نگرانی‌های زیادی را برای اقشار مختلف مردم و آحاد جامعه ایجاد کرده است که از مسولان امر به ویژه دستگاه قضایی انتظار می‌رود نتیجه اقدامات برخورد با این رفتار هنجار شکنانه، مجرمانه و نیز حمایت قاطعانه از آمران به معروف و ناهیان از منکر را به اطلاع افکار عمومی برسانند.
((( حقوق دانان بسیجی و انقلابی استان کرمانشاه )))

  • منبع خبر : مژده خبر