مژده خبر- معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان به منظور حل اختلافات بین غرفه داران در محل« بازارچه روژه » شهرک دولت آباد کرمانشاه حضور یافت.

 

به گزارش مژده خبر،حمید بهرام زاده معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه درراستای حل مشکلات ناشی از اختلافات شدید غرفه داران بازارچه روزه دولت آباد کرمانشاه ازاین بازارچه بازدید کرد.این بازارچه شامل ۸۰۰ غرفه تجاری است و در زمینی به مساحت ۱۷۰۰۰ متر مربع ساخته شده و ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

در حال حاضر حدود ۱۵۰ نفر غیر از خریداران غرفه ها از مالک و سازنده حدود ۵۰ میلیارد تومان طلبکار هستند.

فعلا تعداد ۸۴ پرونده از سوی طلبکاران در دادگستری تشکیل شده است. بعلت اختلاف شدید بین غرفه داران و طلبکاران و مالک تا به حال چندین فقره نزاع و درگیری و تیراندازی صورت گرفته است.

برخی افراد اجیر شده از اراذل و اوباش با حملات شبانه و بعضا روزانه علاوه بر تخریب مستحدثات مانع از ادامه کار اتمام ساخت پروژه می شوند.

پس از اطلاع دکتر توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان از موضوع، مراتب به معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان برای حل مشکلات پیش آمده ارجاع شد.
✅ در همین رابطه معاون پیشگیری استان با هماهنگی های بعمل آمده در محل پروژه حاضر شد. ایشان با بازدید از محل و پس از شنیدن مشکلات مالکین غرفه های خریداری شده وطلبکاران سازنده اصلی، اظهار داشت دادگستری استان با همه توان برای رسیدن همه طرف ها به حقوق شان تلاش خواهد کرد.
✅ مقرر شد ان شاءالله با تشکیل جلسات لازم با حضور طرفین و مسئولین ادارات ذیربط، اختلافات فی مابین با مصالحه ختم به خیر شود.

شایان ذکر است با پیگیری این موضوع و در صورت مصالحه طرفین از تشکیل بیش از ۸۰۰ فقره پرونده جلوگیری خواهد شد.

 

  • نویسنده : جعفرجعفری
  • منبع خبر : مژده خبر