مژده خبر_مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: با پیوستن 10 هزار حامی جدید به پویش ایران مهربان؛ تعداد حامیان معنوی فرزندان ایتام و محسنین کرمانشاهی از 34 هزار نفر فراتر رفت.

به گزارش مژده خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، پیمان ترکمانه، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در آیین تجلیل از حامیان فرزندان ایتام و محسنین تاثیر گذار در برگزاری کیفی پویش بزرگ “ایران مهربان” که به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و با حضور تعدادی از خیران و مسئولان به صورت وبینار برگزار شد، گفت: پویش ایران مهربان از نیمه دوم سال ۹۹ با هدف جذب حامیان معنوی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین به اجرا درآمده است.
ترکمانه با بیان اینکه این پویش با همت و مساعدت خیران نیکوکار، استانداری، سپاه پاسداران، دستگاه های اجرایی و اصناف و مشاغل برگزار شده است، افزود: از ابتدای اجرای پویش ایران مهربان تاکنون ۱۰ هزار حامی جدید حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در استان را برعهده گرفته اند.
وی با یادآوری اینکه این نهاد حمایت از ۱۰ هزار فرزند یتیم و محسنین در استان کرمانشاه را بر عهده دارد؛ ادامه داد: با پیوستن حامیان جدید به پویش ایران مهربان؛ تعداد حامیان معنوی فرزندان ایتام و محسنین کرمانشاهی از ۳۴ هزار نفر فراتر رفته است.
پیمان ترکمانه تاکید کرد: مساله ارزشمند در این پویش افزایش میانگین کمک های دریافتی فرزندان ایتام در استان به حدود ۹۰۰ هزار تومان در ماه است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه بیان کرد: با اجرای پویش ایران مهربان در کشور و به تبع در استان کرمانشاه هیچ فرزند یتیم و محسنینی بدون حامی نمانده است.
پیمان ترکمانه تصریح کرد: امیدواریم با مشارکت خیران نیک اندیش، اصحاب رسانه و دستگاه های اجرایی بر تعداد حامیان و کیفیت پویش ایران مهربان افزوده شود.
شایان ذکر است، به گفته پیمان ترکمانه؛ حامیان نیکوکار در شش ماهه نخست سال جاری ۳۱ میلیارد تومان به فرزندان معنوی تحت حمایت اهدا کرده اند که این میزان کمک از رشد ۹۲ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته برخوردار بوده است.

  • منبع خبر : مژده خبر