مژده خبر- این یادداشت انعکاس دهنده‌ی برخی از مشکلات دامن‌گیر اهالی مسکن مهر دولت آباد کرمانشاه است که امیدوارم مسئولان شهر و استاندار عزیز مان در رفع ویا کاهش مشکلات پیش روی شان اقدام عملی نمایند.

 

به گزارش خبرنگار مژده خبر، مدت هاست که وجود مشکلات فراوانی شهرک ۵۰۰۰ واحدی مسکن مهر دولت آباد کرمانشاه رابه گوش مسئولین بی خیال استانی و محلی گوش زد می کنیم اما واقعیت این است که تاکنون گوش شنوایی نبوده که دغدغه‌های ساکنان محروم و مظلوم این منطقه از کرمانشاه را بشنود ودر رفع آن بکوشند.

از جمله‌ی مشکلات ومعضلات موجود در مسکن مهر دولت آباد کرمانشاه نبود درپوش چاه های فاضلاب وخطر سقوط اهالی ونیز بوی تعفن از آنها ومشکلات بهداشتی و… به دلیل سرقت تقریباً تمام درپوش ها ، ونیز نبود امنیت کافی بعد از غروب آفتاب و..، تبدیل مسکن مهر به گاراژی بزرگ برای انواع ماشین های سنگین وآسیب رساندن به زیر ساخت های مسکن مهر شده که خود به تنهایی معضلی بزرگ است.

از دیگر مشکلات موجود در این منطقه انباشت زباله‌ها و ونیز پخش آن توسط زباله گردهاست. درضمن توقفگاهی امن برای ماشین های زباله بر (پسماند) شده است که جای بسی سئوال دارد.

وجود سگ های ولگرد که شکل هایی چون گرگ عجیب وغربب دارند، برای ساکنان به ویژه زنان و کودکان وحشتناک است. صبح دیروز یکی از بانوان کارمند با دیدن وهجوم آنها به سمتش، بدجوری دجار رعب ووحشت شده وباجیغ کشیدن طلب کمک و دور کردن سگ ها می کند. و…….

ان شاء الله! مطالبه گری که از مولفه‌های توسعه،تعالی و پیشرفت هر جامعه‌ای هست در مردم این دیار رشد کند ومدیران را از خواب سنگین غفلت وبی خیالی بیدار کنند .

آقایان بسیار محترم! استاندار ،فرماندار،شهردار شورای شهر و…….. لطفاً به داد مسکن مهر دولت آباد و….برسید .نگذارید برای اهالی اش بیش از این مشکلاتی پیش آید.

 

  • نویسنده : جعفر جعفری
  • منبع خبر : مژده خبر