مژده خبر- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از آغاز جشن عاطفه‌ها از ۳۰ شهریور، همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه خبر داد.

 

پیمان ترکمانه در گفت و گو با ما، با اشاره به برپایی هرساله جشن عاطفه ها در آستانه بازگشایی مدارس، گفت: این جشن با هدف تامین بخشی از نیازهای تحصیلی دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشن امسال هم بصورت همزمان در سراسر کشور با شعار “آینده ساز باشیم” از ۳۰ شهریور ماه شروع می شود.

وی از برپایی ۳۱ پایگاه ثابت و سیار جمع آوری کمک های مردمی در سطح استان خبر داد و افزود: این پایگاه ها روز ۳۰ شهریور در سطح معابر عمومی و روز ۳۱ شهریور ماه در سطح مصلی های نماز جمعه فعال خواهند بود.

ترکمانه با اشاره به برپایی شش پایگاه در شهر کرمانشاه، گفت: این پایگاه ها در خیابان مدرس- درب پاساژ پارسیان، پایین‌تر از بازار شهرستانی – درب اداره منطقه سه کمیته امداد، میدان فردوسی، میدان شهرداری سابق- درب مسجد معتضدی، درب مسجد جامع و انتهای شهرک مسکن آماده جمع آوری کمک های مردمی هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: علاوه بر این پایگاه ها، دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح استان و مراکز نیکوکاری که با این نهاد همکاری دارند نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

ترکمانه با اشاره به ایجاد روش های الکترونیکی برای جمع آوری کمک های مردمی گفت: افراد خیر می توانند با شماره گیری کد دستوری  #۰۸۳*۸۸۷۷* و یا واریز وجه به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ و یا شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ به نام کمیته امداد امام خمینی (ره) نزد بانک ملی، در این جشن خیرخواهانه مشارکت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: تا هفته اول مهرماه امکان جمع آوری کمک های مردمی جشن عاطفه ها به شیوه الکترونیکی وجود دارد.

  • منبع خبر : مژده خبر