مژده خبر- معاون استاندار ایلام گفت: دشمنان در قالب هنر که دارای بیشترین جذابیت و اثرگذاری است قصد ضربه زدن به کشور را دارد که همواره با استفاده از فضای تبلیغاتی و رسانه‌های خود تلاش های داخل کشور را را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مژده،«محمد سبحان حسنی» در دیدار  با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، اظهار کرد: نوجوانان آینده سازان کشور هستند و با توجه استعداد و توانایی بالای این قشر نقش موثری در رشد و پیشرفت کشور دارند و تشکیل ایران قوی با اهتمام نوجوانان میسر خواهد شد و این قشر می توانند کشور را در همه حوزه ها ارتقا دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز با قدردانی از مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و کارکنان این مجموعه، گفت: جای امیدواری است که استعدادهای بسیار خوبی در استان هستند و در بخش های مختلف افتخار آفرینی می‌کنند و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان در شکوفایی استعداد و توانمندی‌های این قشر نقش خود را بخوبی ایفا کرده است.

وی  با بیان اینکه مجوز جذب نیروی انسانی برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با جدیت پیگیری می‌شود، با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام از طریق هنر، گفت:  دشمنان در قالب هنر که بیشترین جذابیت را دارد و اثر گذار است قصد ضربه زدن به کشور را دارد که همواره با استفاده از  فضای تبلیغاتی و رسانه های خود تلاش‌های داخل کشور را را تحت الشعاع قرار می دهد.

حسنی گفت: دشمن و جبهه استکبار می‌خواهد هنر در خدمت پیشرفت و امنیت کشور نباشد و همواره تلاش دارد که از این طریق نوجوانان و جوانان را جذب کند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و ضرورت توجه ویژه نوجوانان به این بیانیه، گفت: رهبر در این بیانیه مسیر آینده کشور به خوبی ترسیم کرده که ضرورت دارد نوجوانان از این بیانیه برای پیشرفت و ارتقا خود استفاده کنند.

  • منبع خبر : مژده خبر