مژده خبر- مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ثبت و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تنها با شماره گیری ۱۹۰ امکان‌پذیر است.

 

به گزارش خبرنگار مژده خبر،  دکتر حسین امیری مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد:

پیرو انتقال دامنه ها و یکسان سازی سامانه ها، شماره تلفن ۱۹۰ جایگزین تلفنهای ۱۶۹۰،  ۱۵۹۰ و ۱۴۹۰ بوده و مردم تنها از طریق شماره گیری ۱۹۰ می توانند شکایات خود را ثبت نمایند.

پس از ثبت شکایات توسط سامانه ۱۹۰‌ که در وزارت بهداشت مستقر است به مراکز مختلف ارجاع داده می شود و در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

ثبت شکایات به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه ۱۱۱ (سامانه الکترونیکی ارتباط دولت و مردم)، سایت سازمان بازرسی کل کشور و سایت دانشگاه نیز امکان پذیر می باشد.

  • نویسنده : جعفر جعفری
  • منبع خبر : مژده خبر