جعفر جعفری/مژده خبر- در حاشیه ی اختتامیه مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه در مجتمع فرهنگی هنری تالار انتظار گفت و گویی اختصاصی با «جهانگیر سرخوندی» نفر اول برگزیده این مسابقات در رشته حفظ کل قرآن کریم داشتیم که توجه شما عزیزان مخاطب را به آن جلب می کنیم:

 

به گزارش خبرنگار مژده خبر جهانگیر سرخ بندی حافظ کل قرآن کریم فرهنگی شاغل در آموزش و پرورش کرمانشاه در پاسخ به سوال خبرنگار مژده خبر از جایگاه قرآنی کرمانشاه گفت: کرمانشاه در سطح کشور الحمدالله جایگاه نسبتاً خوبی دارد. اگرچه جا برای کار بسیار هست، از نظر بنده اگر بخواهیم کار را اساسی انجام دهیم دو پیشنهاد هست:  که اول: تمرکز را بر روی آموزش و پرورش بگذاریم و از نیروهای خبره در این راه استفاده  و بهره برده شود.   و نیز حمایت های مالی هم از آن داشته باشیم. موضوع دوم: هم مردمی بودن کار های قرآنی است که باید با برگزاری جلسات هفتگی و خانگی مورد توجه قرار گیرد ونیز برای رونق دادن آن حمایت های مالی و معنوی صورت گیرد. وان شاء الله نتایج بهتری برای استان و جامعه رقم خواهد خورد.

«جهانگیر سرخوندی» در پاسخ به سئوال خبرنگار مژده خبر مبنی بر پیشنهاد وی برای برگزاری بهتر مسابقات قرآن کریم در سال بعد تصریح کرد: برای حضورموفق تر و پرشور تر مردم و به ویژه نونهالان و نوجوانان باید مشوق های بیشتری در نظر گرفته و مهیا کرد و از اصلی ترین ابزارهای تبلیغاتی همانند صدا و سیما و رسانه های دیگر استان برای این کار ورشد تبلیغات باید بهره جست ونیز خانواده ها را از این راه پای کار آورد که قطعاً مؤثر خواهد بود.
برترین حافظ قرآن کریم در مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در پایان این گفت و گوی اختصاصی تأکید کرد: هر چقدر مسئولین ما به قرآن کریم توجه بیشتری داشته باشند و رفتار ومرام قرآنی داشته باشند پیشرفت ما برای رسیدن به جامعه قرآنی مؤثرتر خواهد بود.ان شاء الله!

  • منبع خبر : مژده خبر