مژده خبر- ۳۲ عنوان کتاب از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در یک ماه گذشته با تخفیف ارائه شد، برای یک هفته‌ی دیگر در سایت فروش کانون به‌نشانی shop.kpf.ir تمدید شد.

به گزارش مژده خبر،۳۲ عنوان کتاب از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در یک ماه گذشته با تخفیف ۲۵ درصدی عرضه می‌شد برای یک هفته‌ی دیگر در سایت فروش کانون به‌نشانی shop.kpf.ir تمدید شد.
هم‌زمان با آغاز فصل تابستان و به منظور پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان ۳۲ عنوان کتاب کانون در حوزه‌های مختلف به مدت یک ماه با تخفیف عرضه شد که به دلیل استقبال مخاطبان یک هفته‌ی دیگر نیز تمدید شد.
بر اساس این گزارش در فهرست کتاب‌های عرضه شده با تخفیف، ۸ عنوان کتاب شعر کودک و نوجوان، ۹ عنوان داستان کودک و ۱۱ عنوان رمان نوجوان به همراه ۴ کتاب علمی کانون دیده می‌شود.
در بخش کتاب‌های شعر آثاری از قبیل: «چهارشنبه‌های بستنی»، «سر کوهی رسیدم»، «خانه‌ی خاله» «آوازهای سیب‌زمینی»، «ابر اومد باد اومد»، «از آسمون تا اینجا»، «خدا چه مهربان است» و «من و خواب جنگل» در این هفته با تخفیف ۲۵ درصدی ارایه می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند از ۱۵ تا ۲۲ تیر ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت فروش کانون به نشانی  shop.kpf.ir  این آثار را با ۲۵ درصد تخفیف خریداری کنند.
https://www.kanoonnews.ir/news/306094/

 

  • منبع خبر : مژده خبر