مژده خبر_ رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با دعوت از اهالی رسانه برای شرکت در پنجمین جشنواره رسانه‌ای "ابوذر" در کرمانشاه، از تمدید زمان شرکت در جشنواره تا ۹ دی خبر داد.

به گزارش مژده خبر، محمدهادی صحرایی ، آخرین مهلت ارسال آثار جهت شرکت در پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر را نهم دی ماه اعلام کرد و افزود: این مهلت دیگر تمدید نخواهد شد، لذا از اهالی رسانه و علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره درخواست می شود هرچه زودتر آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی ادامه داد: تاکنون حدود ۱۵۰ اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه جشنواره رسیده که امیدواریم در فرصت باقیمانده شاهد استقبال بیشتر اهالی رسانه از جشنواره باشیم.

رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با بیان اینکه علاقمندان به شرکت در پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر از دو طریق حضوری و مجازی می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، گفت: افراد به صورت غیرحضوری می توانند فرم های ثبت نام شرکت در جشنواره را از طریق کانال پیام‌رسان “ایتا” به نشانی aboozar5_ksh دریافت و پس از ثبت نام آثار خود را در این کانال بارگذاری کنند.

صحرایی اضافه کرد: همچنین متقاضیان شرکت در جشنواره می توانند با مراجعه به دفاتر یا کانون های بسیج رسانه ای که معمولا در سپاه ناحیه یا ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها مستقر هستند، ثبت نام و آثار خود را تحویل دهند.

وی ادامه داد: افرادی که آثار ارسالی آنها به دلیل حجم بالا به صورت مجازی بارگزاری نمی شود، می توانند به صورت حضوری آثار خود را به دفتر بسیج رسانه استان واقع در باغ نی، جنب دانشگاه آزاد اسلامی، روبروی تالار وحدت ارسال و یا اثر خود را به این آدرس پست کنند.

صحرایی گفت: علاقمندان می توانند در هر یک از قالب های جشنواره یک اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. همچنین افرادی که دارای یک اثر ویژه با یک موضوع خاص باشند، می توانند آن اثر خود را در برای شرکت در بخش ویژه جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه پنجمین جشنواره ابوذر در قالب های گزارش، یادداشت، خبر، مصاحبه، مستند کوتاه، کلیپ، عکس ، کاریکاتور، موشن گرافی و اینفوگرافی برگزار می شود، گفت: موضوعات جشنواره نیز شامل امنیت پایدار، مکتب حاج قاسم سلیمانی، امید و نشاط، روحیه جهادی- انقلابی – مانع زدا، الگوسازی و مطالبه گری، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، خودکفایی و توان افزایی اقتصادی، مواجهه با سلطه رسانه ای غرب، کرونا و کمک مومنانه، ضرورت تقریب مذاهب و اقوام، تمدن نوین اسلامی، مسائل صنفی اهالی رسانه، از اخراج تا فرار آمریکا از منطقه می باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه سپس زمان برگزاری مرحله استانی پنجمین جشنواره ابوذر را به احتمال زیاد هفته پایانی بهمن ماه اعلام کرد و افزود: جشنواره کشوری نیز در اوایل اسفنده ماه برگزار شود.

صحرایی تغییر احتمالی تاریخ برگزاری جشنواره و نیز برگزاری آن به صورت حضوری یا مجازی را تابع شرایط کرونایی دانست و ابرازامیدواری کرد: با بهبود وضعیت کرونایی شاهد برگزاری جشنواره به شکل حضوری باشیم.

  • منبع خبر : مژده خبر