مژده خبر- مسئول گروه جهادی شهید عظیمی مسأله محرومیت‌زدایی را یکی از موضوعات پرتکرار در این سال‌ها عنوان کرد و گفت: گروه جهادی شهید عظیمی در حوزه استحفاظی خود در زمینه ساخت خانه برای محرومان فعالیت‌های چشمگیری دارند.

 

محمد کمشوری در گفتگو با خبرنگارما گفت، مسأله محرومیت‌زدایی را یکی از موضوعات پرتکرار در این سال‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: گروه جهادی شهید عظیمی در حوزه استحفاظی خود در زمینه ساخت خانه برای محرومان فعالیت‌های چشمگیری دارند.

مسئول گروه جهادی شهید عظیمی افزود: بیش از ۱۵ جهادگر بی ادعای این گروه با تلاش و کوشش واحد مسکونی برای نیازمندان احداث می کنند که از صفر تا صد کار ساخت خانه بر عهده این گروه جهادی است.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون در بازسازی خانه مستمندان در چندین روستا از جمله در روستای سورنی سفلی، روستای کرم بست و روستای درآب فعالیت داشتیم.

کمشوری گفت: با توجه به اینکه راه روستایی که چند روستا را به هم متصل می کرد وضعیت نابسامانی داشت همراه اعضای گروه و ادوات کشاورزی توانستیم این راه را هموار کنیم.

وی بیان داشت: همچنین پل ارتباطی راه روستایی روستای سورنی که محل رفت و آمد چوپانان و احشام به کوه مجاور روستا بود را به همت اعضای گروه تعمیر و بازسازی کردیم.

کمشوری اظهار داشت: در روزهای آینده نیز ساخت یک خانه نیازمند در روستای کرم بست و تعمیر راه کوهستانی روستای بهرام آباد را در دستور کار داریم.

وی گفت: فعالیت خود را از تیر ماه سال ۹۹ شروع کردیم و تا شهریور امسال و شاید بیشتر از این مدت نیز ادامه داشته باشد.

مسئول گروه جهادی شهید عظیمی بیان داشت: در مناسبت های مختلف فعالیت هایی همچون اشاعه فرهنگ، تفکر و سبک زندگی ایرانی و اسلامی، دیدار از خانواده محترم شهدا، توزیع بسته های معیشتی و … را در روستاهای تحت پوشش به همراه اعضای گروه و عالمان بخش فعالیت داریم.

 

  • منبع خبر : مژده خبر