مژده خبر- در دیدار استاندار کرمانشاه با استاندار حلبچه آرزوی ۴۰ ساله پاوه و منطقه اورامانات محقق شد و مرز مسافری شوشمی در عید سعید قربان سال جاری آغاز به کار می کند.

 

 ماموستا ملاقادر قادری، امام جمعه پاوه در خطبه های نماز جمعه: بر اساس توافقات اولیه بین استانداران حلبچه و کرمانشاه، مرز مسافری شوشمی در عید قربان سال جاری آغاز بکار می کند.

  تشکر امام جمعه پاوه از استاندار کرمانشاه برای بازگشایی مرز شوشمی

حاج ماموستا ملا قادر قادری در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: بازگشایی این مرزها دستاورد خوبی برای منطقه خواهد داشت و مناطق مرزی اورامانات از بن بست خارج خواهند شد.

وی گفت: بر اساس توافقات اولیه این دیدار مقرر است مرز مسافری شوشمی در عید قربان سالجاری آغاز بکار و راه اندازی مرز سازان در بخش باینگان این شهرستان نیز در دستور کار قرار گیرد تا علاوه بر شهرستان پاوه ، شهرستان جوانرود نیز از این منفعت اقتصادی بهره مند شوند.

امام جمعه شهرستان پاوه بیان کرد: از پیگیری ها و تلاش های مجموعه قرارگاه رمضان و استانداران کرمانشاه و حلبچه برای بازگشایی این مرزها و تسهیل در امور مرزنشینان قدردانی می کنیم.

توافق امیدبخش و رونق آفرین استانداران کرمانشاه و حلبچه می تواند برکات زیادی برای مردم دیار پاوه و اورامانات وحتی حلبچه در عراق داشته باشد.

  • منبع خبر : مژده خبر