گزارش اختصاصی مژده خبر- دانش آموزان دبستان شهید زمانی شهرستان اسلام آباد غرب در اعتراض به نصب دکل مخابراتی در جوار این مدرسه؛ صبح امروز از رفتن به کلاس های درس امتناع کردند.

 

به گزارش خبرنگار مژده خبر در شهرستان اسلام آباد غرب، صبح امروز شنبه ۳۰دی ماه سال جاری، والدین این دانش آموزان  با جلوگیری از حضور فرزندان خود به کلاس های درس نسبت به نصب دکل مخابراتی در این مدرسه اعتراض کردند.

والدین این دانش آموزان که ضعیف شدن سیستم دفاعی بدن، تخریب DNA سلول ها و ابتلا به سرطان، افسردگی، کم اشتهایی، سردرد و چشم درد و دیگر تاثیرات سوء بر روی فرزندان شان را بخشی از عوارض امواج دکل BTS تلفن‌ همراه می دانند ،خواستار جمع آوری این دکل شدند .

در بین اولیاء دانش آموزان مسولین شهرستان اسلام آباد غرب ، نماینده ولی فقیه در شهرستان حاج آقا موسوی زمانی ،فرماندار حمید رضا کرمی وریاست آموزش و پرورش حضور داشتند.

 

حمید رضا کرمی فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب ،با بیان اینکه این دکل مخابراتی با مجوز نصب شده است اظهار کرد: در نشست هابی که داشتیم اگر چاره‌ای جز جابه‌جایی این دکل وجود نداشته باشد، این آمادگی وجود دارد که دکل جابه‌جا شود.

وی با اشاره به اینکه پیگیر هستیم که این مشکل حل شود تصریح کرد: جمع‌آوری دکل زمان زیادی نمی‌برد و ظرف چند هفته این کار انجام می‌شود.

گفتنی ست؛ امام جمعه و فرماندار شهرستان هم به والدین دانش آموزان قول دادند که این دکل از جوار مدرسه برداشته می شود.

 

نکته قابل توجه این است؛ که این دکل بخشی از پیاده‌رو جنب مدرسه را نیر اشغال کرده است و گفته می‌شود شهرداری اسلام‌آبادغرب مجوز تصرف پیاده‌رو را به مخابرات داده که البته این موضوع در شبکه‌های اجتماعی سرو صدای زیادی بر پا کرده است.

 

گزارش تصویری وسخنان امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب در جمع معترضین را در نشانی زیر ببینید:

https://aparat.com/v/JZx7C

گزارش از:مسعود باقری سرپرست نمایندگی پایگاه خبری مژده خبر در شهرستان اسلام آباد غرب

  • منبع خبر : مژده خبر