جعفر جعفری/ مژده خبر-پیش از ظهر امروز پنج شنبه ۱۸ خردادماه۱۴۰۲ با حضور و درایت فرماندار شهرستان صحنه مشکل کمبود آب شرب روستای بیدسرخ مرتفع شد.

 

جعفر جعفری/ مژده خبر-پیش از ظهر امروز با حضور و درایت فرماندار شهرستان صحنه مشکل کمبود آب شرب روستای بیدسرخ مرتفع شد.
به گزارش خبرنگار مژده خبر، در پی اعتراض  اهالی روستای بیدسرخ از توابع بخش مرکزی صحنه مبنی بر کمبود آب شرب در این روستا  و تجمع آنها، با حضور و ورودبه موقع  غلامرضا شهبازی سرپرست فرمانداری به این مشکل و دعوت اهالی به آرامش موضوع در دستور کار قرار گرفت، همچنین بمنظور بررسی مشکل  شهبازی بهمراه مدیران آبفا بلافاصله از مخزن آب شرب این روستا بازدید و دستورات لازم را جهت رفع این مشکل صادر نمود.

 

شهبازی در حاشیه این جریان اظهار کرد: استفاده از آب شرب مناسب، کمترین حق مردم است و باید اقدامات لازم درجهت رفع این کمبود هر چه سریعتر صورت بگیرد.

مقام عالی دولت در شهرستان صحنه با بیان اینکه تعداد اندکی از روستاهای شهرستان با مشکل کیفی و کمی آب شرب روبرو هستند، اذعان داشت:با توجه به سیاست های دولت های سیزدهم در جهت توسعه مناطق روستایی و خدمت رسانی مطلوب به اهالی آنها، پیگیری و رفع آنها به صورت جدی در دستور کار است.

فرماندار صحنه در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر رعایت الگوی مصرف خاطر نشان کرد: از آنجا که آب شرب یکی از نیازهای اساسی مردم است شرکت آبفا هرچه سریع‌تر نسبت به جمع آوری انشعابات غیر مجاز اقدام نمایند.

  • منبع خبر : مژده خبر