مژده خبر- امروز و در سالروز ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار از پرستاران بیمارستانهای مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه (بیمارستان شهدا و حضرت معصومه سلام الله علیها) قدردانی شد.

به گزارش مژده خبر،در این مراسم که با حضور دکتر میثم حجتی پور مدیر درمان تامین اجتماعی، ایمان بیوس مدیرکل تامین اجتماعی و جهانبخش شکری رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه برگزار شد با اهدا شاخه های گل از تلاشهای شبانه روزی پرستاران قدردانی شد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار گفت: در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ۴۱۰ پرستار مشغول خدمت به بیماران هستند.
دکتر حجتی پور افزود: بخش عمده ای از کار حساس درمان بر عهده پرستاران پرتلاشی است که در همه شرایط از جمله در شرایط بسیار سخت کرونایی با ایثار و از خودگذشتگی به بیماران ارائه خدمت کردند و همه ما قدردان زحمات و تلاش های آنان هستیم.
مدیرکل تامین اجتماعی و رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه هم با اهدا شاخه های گل روز پرستار را به آنان تبریک گفتند و از زحمات مدافعان سلامت قدردانی کردند.
گفتنی است مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه همواره، نقش مهم و برجسته ای؛ در ارائه خدمات درمانی و بهداشتی، به مردم استان از جمله در زمان شیوع ویروس کرونا داشته است و دکتر پیام نیک رهی رئیس سابق بیمارستان شهدای کرمانشاه سال گذشته و به علت عوارض ناشی از ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.

  • نویسنده : رسول مرادی کارشناس و فعال رسانه
  • منبع خبر : مژده خبر