مژده خبر- از زنان نمونه این سرزمین، درکنگره ملی نهضت پیشرفت بانوان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار مژده خبر،از زنان نمونه این سرزمین، درکنگره ملی نهضت پیشرفت بانوان تجلیل به عمل آمد.
در این کنگره ملی مدیر نهضت پیشرفت بانوان استان کرمانشاه، خانم “زهرا اسمعیل نژاد” به عنوان بانوی شاخص در بین بانوان پیشرو کشور، معرفی شدند.
نهضت پیشرفت بانوان به دنبال ایجاد یک گفتمان انقلابی در فضای بانوان است تا بتواند یک حرکت نهضتی را در مسیر پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در مسیر شکل دهی پیشرفت در سطوح مختلف جامعه جاری وساری کند.
زهرا اسمعیل نژاد؛ مدیر نهضت پیشرفت بانوان استان کرمانشاه با اشاره به شکل‌دهی جریان نهضت پیشرفت بانوان در استان به عنوان جریان مردمی گفت: ما امروز به لحاظ نرم‌افزاری که در نهضت پیشرفت بانوان در اختیار داریم در زمینه ارتباط‌گیری با افراد جامعه صاحب طرح و ایده هستیم.
اسمعیل نژاد تصریح کرد: در نهضت پیشرفت بانوان نه‌تنها به رویکرد مسأله‌محور توجه داریم، بلکه به دنبال شکل‌دهی حلقه میانی هدایتگر در بین جریان‌های مردمی هستیم.
وی اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم با زحمات مجموعه در ۱۴ شهرستان نهضت پیشرفت بانوان مردمی استان به قوت خود رسیده است و به دنبال کیفی سازی مجموعه در عرصه های مختلف حوزه  زنان  هستیم.
وی افزود: در نهضت پیشرفت بانوان، جریان تبیین و کنشگری بانوان هدف گرفته شده و رویکرد ما مسأله‌محوری و داشتن نقشه کلان است، درواقع به دنبال توسعه شبکه کنشگری و رویش جریان انسانی هستیم.
مدیر نهضت پیشرفت بانوان استان کرمانشاه بیان کرد: در اولین کنگره ملی از سه استان نهضت پیشرفت بانوان تجلیل به عمل آمد که استان کرمانشاه در قسمت شبکه سازی،  استان همدان در حرف آورد و استان لرستان در خاندان یار رتبه های نخست را به خود اختصاص دادند.
اسمعیل نژاد خاطرنشان کرد: این افتخار حاصل زحمات مجموعه ای از همسنگران فرهیخته در سراسر استان می‌باشد و ممنون و سپاس گزار تلاش‌های تک تک اعضا هستیم و امیدواریم در کنار همدیگر قدم های موثری برداریم.
وی ادامه داد: دست یاری و خواهان همکاری وهمیاری دستگاه های دولتی، نیمه دولتی و خصوصی داریم و امیدواریم ظرفیت های مردمی همچنان ما را یاری دهند

  • نویسنده : عمار.خرمشهری
  • منبع خبر : مژده خبر