مژده خبر- استاندار کرمانشاه ارائه ۲۰ خدمت بیمه سلامت به مردم را یک کار جهادی برجسته دانست و گفت: کارهای صورت گرفته در بیمه سلامت جلوه‌ای کم نظیر از خدمات دولت مردمی آیت الله رئیسی به هموطنان شریف است.

 

به گزارش پایگاه خبری مژده خبر، دکتر محمد طیب صحرایی روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه در نوزدهمین اجلاس مدیران کل بیمه سلامت کشور که به‌ میزبانی کرمانشاه و با حضور رئیس بیمه سلامت کشور و میدان این مجموعه در برگزار شد، عنوان کرد: مردم کرمانشاه در سال ۹۰ شاهد حضور رهبر معظم انقلاب بودند و تا به امروز کرمانشاه همچنان بهره‌مند از برکات این سفر مبارک است.

وی افزود: بخش مهمی از برکات این سفر به حوزه بهداشت و درمان اختصاص داشت و در این حوزه خدمات بسیار گسترده‌ای اتفاق افتاده است.

صحرایی ادامه داد: کرمانشاه به تعبیر زیبای رهبر معظم انقلاب سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی است و مردمان شجاع و دلیر این استان سال‌ها در برابر دشمنان این آب و خاک مقاومت کردند.

وی یادآور شد: دوران ۸ سال دفاع مقدس از کرمانشاه آغاز شد و آخرین افتخارفرینی این دوران هم در عملیات مرصاد رقم خورد.

مقام عالی استان تصریح کرد: پس از پایان جنگ تحمیلی سال‌ها سایه شوم صدام خبیث در منطقه باقی بود و پس از سقوط صدام هم حمله داعش و ناامنی‌های مختلف رخ داد که مجموعه این ناامنی‌ها دست به دست هم داد تا مردم شریف این استان از برخی موهبت‌هایی که شایسته آن هستند بی بهره بمانن.

وی در ادامه از زحمات و تلاش‌های حوزه بیمه سلامت در کرمانشاه تقدیر کرد و گفت: بیش از ۸۰۰ هزار نفر از مردم استان کرمانشاه تحت پوشش بیمه سلامت هستند که بسیار قابل قدردانی است.

صحرایی ارائه ۲۰ خدمت به مردم را یک کار جهادی برجسته دانست و گفت: کارهای صورت گرفته در بیمه سلامت جلوه‌ای از خدمات کم نظیر دولت مردمی آیت الله رئیسی به مردم شریف است.

وی یادآور شد: شفا نزد خداوند است و نظام سلامت ابزاری برای بهره‌مندی مردم از نظام صفات رحمانی خداوند است.

استاندار کرمانشاه خواهان تسهیل در مسیر دریافت خدمات بیمه سلامت شد و گفت: رایگان کردن خدمات در زمینه بیماری های خاص و درمان ناباروری به زیباتر شدن خدمت کمک می‌کند.

وی در ادامه از آمادگی کامل استان برای در اختیار گذاشتن زمین مناسب برای ساخت مجموعه‌های سلامت در شهرستان‌هایی که ساختمان استیجاری دارند، خبر داد.

  • منبع خبر : مژده خبر