مژده خبر- به مناسبت هفته قوه قضائیه رئیس کل دادگستری استان و شورای قضایی با حضور در مصلای نماز جمعه کرمانشاه، با برگزاری میز خدمت ،ضمن ارائه مشاوره های حقوقی به بررسی مشکلات قضایی مراجعه کنندگان پرداختند و دستورات لازم را صادر کردند.

به گزارش خبرنگار مژده خبر،  دکتر توسلی زاده با بیان اینکه نیازمند ارتباط با مردم هستیم تاکید کرد بهترین شیوه مدیریتی ارتباط با مردم و گره گشایی از مشکلات آنهاست.

وی ضمن توصیه به همه مدیران استان برای برقراری و برگزاری ملاقاتهای مردمی یادآور شد در سال گذشته بیش از ۱۲۵ هزار ملاقات مردمی داشته ایم و در این مسیر سعی شده است ضمن استماع سخنان مراجعه کنندگان از مشکلات قضایی آنها گره گشایی کنیم و چنانچه راه حل قانونی نداشته باشد با اقناع ایشان به افزایش سرمایه اجتماعی کمک کنیم.

دکتر توسلی زاده یادآور شد یکی از مزایای ارتباط با مردم آن خواهد بود که در جریان مشکلات جامعه قرار خواهیم گرفت و می شود با بررسی آن به حل مشکل پرداخت.

لازم به ذکر *به دستور رئیس کل دادگستری استان* و به مناسبت هفته قوه قضائیه میز خدمت در تمامی مصلاهای نماز جمعه استان کرمانشاه با حضور مسئولین ارشد قضایی برگزار شد.

  • منبع خبر : مژده خبر