مژده خبر- نشست بصیرتی با موضوع انتخابات ،در سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان کرمانشاه و با حضور دکتر جهانبخش زنگنه تبار، برگزار شد.

 

در این نشست که رئیس، معاونین، کارشناسان و کارکنان محترم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان حضور داشتند، زنگنه تبار ضمن بیان جایگاه، وظایف و اختیارات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در قانون اسا سی ، دستاوردهای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح و نیز تهدیدهای امنیتی ناشی از پایین بودن سطح مشارکت را مطرح کرد .

زنگنه تبار گفت: بهترین و ساده‌ترین راه تدوین و تصویب برنامه‌های خوب توسعه‌ ای ،نظارت خوب بر اجرای برنامه‌ها، اصلاح ساختار مدیریتی کشور ،ارتقای سطح علمی وکارآمدی مدیران، ارزیابی صحیح از عملکرد مدیران، ارتقای سطح کارایی دولت‌ها ،رفع مشکلات و نهایتاً تبدیل وضع موجود به وضع مطلوب ،که همه از دغدغه‌های اساسی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و همه شماعزیزان که نخبگان این عرصه هستید ، می با شد، مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح وتشکیل یک مجلس قوی وانقلابی ، می‌باشد .
وی در ادامه به نقش مخرب و منفی مستکبرین، رسانه‌های بیگانه و دنباله‌های داخلی آنها در ایجاد یاس در مردم و تشویق به عدم شرکت در انتخابات اشاره کرد و گفت : علت این همه دخالت بیجا و ترس دشمنان از مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات چیست؟ آنها می‌دانند که نقشه‌ها و توطئه‌هایی که در ذهن دارند، تماماً با مشارکت حداکثری نقش برآب خواهد شد.آنها چشم دیدن ایرانی مستقل،پیشرفته وموثر درجهان را ندارند.
جهانبخش زنگنه تبار در پایان گفت : قطعاً ملت شریف ایران با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح ،مشت محکمی بر دهن دشمنان این مرز و بومِ همه جا حرم ،ودشمنان نظام اسلامی که تنها حکومت مبتنی بر احکام نورانی اسلام ناب محمدی(ص) درجهان است،خواهند کوبید.

  • منبع خبر : مژده خبر