مژده خبر- بابسته ی خبری امروز مژده خبر همراه می شویم.

🔴 رئیسی دوز دوم واکسن ایرانی برکت را دریافت کرد
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور عصر امروز یکشنبه با حضور در یکی از مراکز درمانی، دوز دوم واکسن ایرانی برکت را دریافت کرد. رئیس جمهور پس از دریافت دوز دوم واکسن، برای کادر درمان و مدافعان سلامت در خدمت رسانی به مردم، آرزوی موفقیت کرد.

🔴 فرهاد رهبر به سمت دستیار اقتصادی رئیس جمهور منصوب شد
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با صدور حکمی فرهاد رهبر را به سمت دستیار اقتصادی رئیس جمهور منصوب کرد. رهبر متولد ۱۳۳۸ سمنان و دانش آموخته دکترای اقتصاد نظری است که ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و ریاست دانشگاه تهران را در کارنامه اجرایی و مدیریتی خود دارد.

🔴 «صادق خلیلیان» استاندار خوزستان شد
جلسه هیات وزیران بعداز ظهر یکشنبه به ریاست رئیس جمهور برگزار شد و در این جلسه اعضای دولت به «صادق خلیلیان» به سمت استاندار منتخب خوزستان رأی اعتماد دادند.

🔴 سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیسی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری شد
آیت الله رئیسی با صدور حکمی دکتر “سید صولت مرتضوی” را به سمت معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.

🔴 میثم لطیفی به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور منصوب شد
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با صدور حکمی “میثم لطیفی” را به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور منصوب کرد.

🔴 استعفای قاضی‌زاده هاشمی اعلام وصول شد
رئیس مجلس: استعفای آقای قاضی‌زاده هاشمی در دستور هفتگی مجلس قرار می‌گیرد.

🔴 عادل آذر هم حکم گرفت
با حکم رئیس جمهور؛ عادل آذر به سمت مشاور رئیس جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی منصوب شد.

🔴 خرمشاد معاون سیاسی وزیر کشور شد
احمد وحیدی وزیر کشور با صدور حکمی، محمدباقر خرمشاد را به عنوان معاون سیاسی وزارت کشور منصوب کرد.

🔴 زاکانی: برخی به دنبال برهم زدن آرامش هستند
شهردار تهران: بنده به لحاظ کاملا قانونی شهردار تهران هستم، انتقاد باید منصفانه باشد. نباید با موضوعات مربوط به سرنوشت مردم سیاسی رفتار کنیم. برخی به دنبال برهم زدن آرامش در شهر تهران هستند.

🔴 چین، قهرمان پارالمپیک شد
کاروان کشورمان با کسب ۱۲ مدال طلا، ۱۱ مدال نقره و یک مدال برنز در جایگاه سیزدهم جدول توزیع مدال‌ها قرار گرفت.

🔴 منتظری: تنظیم سند خودرو در دفاتر رسمی لزومی ندارد.
دادستان کل کشور، با ارسال نامه‌ای به دادستان‌های عمومی و انقلاب سراسر کشور: تنظیم سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی غیرلازم است و استنکاف‌کنندگان از آن تحت تعقیب قانونی قرار می‌گیرند.

🔴 موافقت اولیه رئیسی با اختصاص سهام‌عدالت به جاماندگان
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از موافقت اولیه رئیس‌جمهور با ارجاع موضوع اختصاص سهام برای جاماندگان سهام عدالت به سازمان برنامه و بودجه، تا پایان سال خبر داد.

🔴 بانک‌هایی که بیش از هزار خانه خالی دارند!
«پروین‌پور» کارشناس مسکن: بانک‌ها کار اصلی‌شان را ول کرده‌اند و خانه می‌خرند، وام را هم می‌دهند به آنهایی که پس نمی‌دهند!

🔴 تکذیب واردات ال‌جی و سامسونگ در مقابل پول‌های بلوکه شده
دبیر اتاق مشترک بازرگانی ایران و کره جنوبی: خبر مجوز آمریکا برای واردات لوازم خانگی ال جی و سامسونگ در برابر بخشی از پول‌های بلوکه شده ایران در کره جنوبی را در رسانه‌ها دیدیم، ولی طبق استعلام‌هایی که از کره جنوبی داشتیم، چنین خبری صحت ندارد.

🔴 مجید انصاری: بحثی درباره استعفای آملی لاریجانی از ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح نیست
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: استعفای آملی لاریجانی از شورای نگهبان ارتباطی با ریاست وی بر مجمع تشخیص نداشته و بحثی در مورد استعفای او از این مجمع طرح نشده است. انصاری گفت: این ۲ جایگاه هیچ ارتباطی با هم ندارند، ایشان بنا بر هر دلیلی از عضویت در شورای نگهبان استعفا کرده، اما خلل یا تعللی در روند حضورشان در مجمع تشخیص رخ نداده است./ اعتمادآنلاین

🔴 سفر پرماجرای اسکوچیچ به قطر
سرمربی تیم ملی سرانجام با شاگردانش رو به رو شد. تمرین نوبت صبح تیم ملی فوتبال زیر نظر دراگان اسکوچیچ برگزار شد. تمرین امروز تیم ملی فوتبال در شرایطی برگزار شد که دراگان اسکوچیچ بعد از پایان دوران قرنطینه و البته سفر پر دردسر به قطر با بازیکنان تیم ملی دیدار کرد./فارس

 

  • منبع خبر : مژده خبر