تجمع دانشجویان دانشگاه ها‌ی تهران، مشهد و امیرکبیر ایسنا نوشت: تعدادی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران و کشور شنبه ۷ آبان ماه در محوطه دانشگاه خود اقدام به برگزاری تجمعاتی کردند که این تجمعات با حواشی همراه بود. دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد نیز شاهد ناآرامی و اعتراضات دانشجویی بود و شرایط به نحوی […]

 

 

تجمع دانشجویان دانشگاه ها‌ی تهران، مشهد و امیرکبیر
ایسنا نوشت: تعدادی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران و کشور شنبه ۷ آبان ماه در محوطه دانشگاه خود اقدام به برگزاری تجمعاتی کردند که این تجمعات با حواشی همراه بود. دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد نیز شاهد ناآرامی و اعتراضات دانشجویی بود و شرایط به نحوی ادامه پیدا کرد که تا ساعت ۸ شب درگیری‌ها در محوطه دانشگاه ادامه داشت. در این میان، گروهی از دانشجویان معترض با دانشجویان نزدیک به بسیج دانشجویی در دانشگاه درگیر شدند.

دیدار مدیران و دست اندرکاران کنگره ملی شهدای استان قم با رهبر معظم انقلاب
امروز یکشنبه ۸ آبان ماه جمعی از مدیران استان قم، مدیران حوزه های علمیه و دست اندرکاران کنگره ملی شهدای استان قم با حضور در حسینیه امام خمینی با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند نمود.این دیدار برای ارائه گزارش اقدامات و برنامه های کنگره ملی شهدای استان قم به محضر رهبر فرزانه انقلاب و بیان فرمایشات و رهنمودهای معظم له قبل از برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره برگزار می گردد. مشروح سخنان رهبر معظم انقلاب در روز برگزاری کنگره شهدای استان قم در ۲۶ آبان ماه، منتشر خواهد شد.

مردم ایران نشان دادند دشمنان بر روی توهمات خود شرط‌بندی می‌کنند
سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان: تظاهرات عظیم در شهرهای ایران و مراسم تشییع شهیدان شیراز، پیام قوی از مردم مجاهد و صابر ایران برای همه توطئه گران است که شما در حال شرط بندی بر روی توهمات خود هستید.

رئیس کل دادگستری البرز درباره آرمیتا عباسی: شایعات منتشر شده در مورد فوت و یا تجاوز به این فرد صحت ندارد
این خانم به دلیل اینکه لیدر اغتشاشات بوده با صدور قرار تعقیب بازداشت موقت در زندان فردیس به سر می‌برد. ۲۵ مهر ماه اعلام کرد که روده‌هایش مشکل دارد؛ پس از انجام معاینات پزشکی مشخص شد که از گذشته دارای مشکلات گوارشی مربوط به بیماری هموروئید بوده/میزان

یمن: سعودی‌ها منتظر موشک‌ها و پهپادهای ما باشند
وزیر دفاع یمن: به کشورهای متجاوز می‌گوییم که دو راه بیشتر پیش روی خود ندارند؛ یا پذیرفتن شروط آتش‌بس و پرداخت حقوق یا موشک و پهپاد. اگر ائتلاف متجاوز به حماقت و محاصره ادامه دهد، موشک‌های بالستیک و پهپادها را روانه آسمان آنان خواهیم کرد.

رسانه‌های ضد ایرانی به سراغ فوتی‌های تصادفات رفتند
در روزهای گذشته رسانه‌های ضد ایرانی افراد جوانی که بر اثر مسمومیت یا خودکشی فوت کرده‌اند را به‌عنوان کشته اغتشاشات جا زده‌اند. در جدیدترین مورد نیز این رسانه‌ها مدعی شدند که دکتر پریسا بهمنی در تجمع پزشکان مجروح شده و فوت کرده است.

زمان رونمایی از لباس تیم ملی مشخص شد
اصولی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال: بودجه فدراسیون باید تا ۳۰ آبان برای سال مالی آتی آماده شود.درخصوص VAR با دستگاه‌های نظارتی هم گفت‌وگو می شود و هدف‌گذاری‌مان این است که در نیم فصل دوم VAR داشته باشیم. باشگاهی که در بازی‌های خانگی خودش تجهیزات VAR نداشته باشد قابلیت برگزاری در آن ورزشگاه را نخواهد داشت و باید در ورزشگاه دیگر میزبان باشد. هفته آینده از لباس تیم ملی رو‌‌ نمایی می شود.

گزینه‌های احتمالی روی میز بایدن علیه بن سلمان
خشم آمریکا از تصمیم عربستان برای کاهش تولید دو میلیون بشکه ای نفت در نشست اوپک پلاس موجب شده است، دولت بایدن گزینه های مختلف را بررسی کند. گزینه هایی که به گفته مقامات آمریکایی از عدم ارسال سامانه های موشکی پاتریوت تا کنار گذاشتن از هرگونه رزمایش و تعامل نظامی را شامل می‌شود.

۹ روز دیگر تا پایان گاز در لندن
گزارش رسانه‌های بریتانیا حاکی از آن است که ذخایر گاز بریتانیا فقط برای ۹ روز کافی است و نخست وزیر جدید این کشور در تلاش برای کاهش هزینه‌ها در حال بررسی تعلیق بودجه کمک‌های خارجی است.

افزایش تعداد کشته‌های هالووین سئول به ۱۴۶ نفر
مقامات کره‌ای از افزایش شمار کشته‌های حادثه ازدحام در سئول به ۱۴۶ نفر و زخمی شدن بیش از ۱۵۰ نفر خبر می‌دهند.

شمسایی: هدف من تغییر نسل در تیم ملی بود
سرمربی تیم ملی فوتسال : اگر با حسن‌زاده، جاوید و توکلی نایب قهرمان می‌شدیم، همه می‌گفتند کاری نکرده‌ایم.می‌پذیرم که اشتباهات زیادی داشتیم، اما عناد و کینه‌ورزی را نمی‌پذیرم. می‌خواهند سر مرا ببُرند، اما نمی‌توانند افتخاراتم را بگیرند. یک نفر تغذیه بازیکنان ژاپن را ثبت می‌کرد، دروازه‌بان ژاپن، مرا به یاد گویگوچه‌آ انداخت.

احتمال تعطیلی مدارس به دلیل شیوع آنفولانزا
وزیر آموزش و پرورش: به دلیل شیوع آنفولانزا ممکن است به صورت محدود تعطیلی‌هایی داشته باشیم؛ البته این به معنی تعطیل شدن آموزش نیست و از شبکه شاد برای برگزاری کلاس‌ها استفاده خواهد شد.