جعفر جعفری/ مژده خبر- بسته ی صبحانه خبری امروز مژده خبر شامل خبرهای داغ ۲۴ساعت اخیر استانی، کشوری و جهان را باهم مرور می‌کنیم:

سرقت ۱ میلیارد تومانی تجهیزات سالن وزنه برداری کرمانشاه

مژده خبر- دبیر هیات وزنه برداری استان کرمانشاه از دستبرد سارقین به سالن وزنه برداری کرمانشاه برای چهارمین مرتبه خبر داد.

غلامرضا عجم در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به دستبرد سارقین به سالن شماره دو وزنه برداری کرمانشاه، اظهارکرد: وزنه برداری کرمانشاه در مجموعه ورزشی تختی دو سالن تمرینی برای ورزشکاران دارد که طی یکی دو سال اخیر چهار مرتبه مورد سرقت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اواخر پاییز سال گذشته نیز یک بار دیگر سارقین بخشی از تجهیزات و حتی کابل های برق این سالن ها را به سرقت برده بودند، گفت: پس از چند ماه رایزنی و پیگیری سخت توانستیم با گرفتن اسپانسر سالن را دوباره تجهیز کنیم.

دبیر هیات وزنه برداری استان کرمانشاه از دستبرد مجدد سارقین به این سالن در روزهای گذشته خبر داد و افزود: اینبار سارقین با شکستن پنجره هایی که داخل خیابان کوهساری قرار دارد، وارد سالن وزنه برداری شده و حدود هشت میله وزنه برداری و برخی تجهیزات دیگر را به سرقت بردند.

وی ارزش اقلام سرقت شده را حدود یک میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: باتوجه به اینکه در سالنی که میله های آن به سرقت رفته بیشتر بانوان تمرین می کردند، برای همین فعلا تمرینات وزنه برداری آنها متوقف شده و تنها تمرینات بدنسازی دارند.

ادعای خبرگزاری آلمان: آمریکا برای همیشه مذاکرات با ایران را ترک‌کرد
‏به گزارش شبکه یک آلمان، آمریکا مرگ برجام را اعلام کرد و مذاکرات به پایان رسید.

 

بازگشت کرونا به چین؛ ۱۸ هزار مبتلا در یک روز
شیوع مجدد ویروس کرونا در چین با ثبت ۱۸ هزار مبتلا در یک روز زنگ خطر را به‌صدا درآورده است، البته ثبت این تعداد مبتلا بدون فوتی بوده است./ تسنیم

ایران اینترنشنال می‌خواست ایران را تحریم کند، خودش تحریم شد!
ایران اینترنشنال می‌خواست تیم ملی ایران را برای حضور در جام جهانی تحریم کند، اما انگار قضیه برعکس شد و خودش را از حضور در جام جهانی تحریم کردند.

عامل آتش زدن صندلی متروی تهران دستگیر شد
فردی با به آتش کشیدن صندلی یکی از واگن‌های متروی صادقیه قصد برهم زدن نظم و امنیت حاکم بر این شهر زیرزمینی را داشت، که با تلاش عوامل پلیس مترو دستگیر شد.

سفر سردار قاآنی به بغداد برای دیدار با رئیس‌جمهور و نخست وزیر عراق
یک منبع آگاه عراقی امروزسه شنبه به شفق نیوز عراق اعلام کرد که سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران ایران در دیداری اعلام نشده وارد بغداد شده است و با مقامات عراقی از جمله عبداللطیف جمال رشید رئیس جمهور و محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق دیدار کرده است.

۲۷ درصد اختراعات دنیا توسط ایرانی‌هاست
در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شد: در حوزه چاپ مقالات علمی در سال ۲۰۰۱ رتبه پنجاه و هفتم جهان را داشتیم، امروز به رتبه چهارم رسیده‌ایم. در ۵ سال گذشته، ۳۳۱ ثبت اختراع در سطح جهانی داشته ایم که ۲۷ درصد ثبت اختراعات بین‌المللی را به خود اختصاص می‌دهد. بر اساس استانداردهای بین‌المللی رتبه پنجم جهان در حوزه نانو به جمهوری اسلامی ایران اختصاص دارد.

۲ نفر از عوامل تهدید کسبه به اعتصاب در اسلامشهر دستگیر به گونی هدایت شدند
دو نفر از افرادی که در محلات اسلامشهر با ایجاد رعب و وحشت تلاش داشتند که کسبه را مجبور به اعتصاب کنند با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شدند.

کاهش ارزش پول ملی و افزایش قیمت کالاها مردم را آزار می‌دهد
حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار مخبر با ایشان با بیان این که کاهش ارزش پول ملی و افزایش قیمت کالاها مردم را به شدت آزار می‌دهد گفتند: با توجه به افزایش درآمدهای دولت، مردم انتظار دارند که در سفره های خود آن را احساس کنند.

شهادت یک مدافع امنیت در بوکان
تعدادی از اغتشاشگران که عضو گروه‌های تروریستی بودند دقایقی پیش به ضرب گلوله یک نیروی مدافع امنیت را به شهادت رساندند. در جاده حصار شهرستان بوکان عناصر گروهک‌های تروریستی پس از ناکامی در ایجاد اغتشاش، با سلاح کمری، سرهنگ پاسدار رضا الماسی از نیروهای حافظ امنیت مردم را به شهادت رساندند.

یک نیروی حافظ امنیت در کامیاران شهید شد
شامگاه سه‌شنبه، شلیک گلوله توسط افراد ناشناس به نیروهای حافظ امنیت در کامیاران موجب شهادت پاسدار رضا آذربار شد.

شبکه خرابکاری در اهواز منهدم شد
یک شبکه اغتشاشگر که با هدایت از خارج کشور قصد خرابکاری در اهواز را داشت، توسط قرارگاه امنیتی حضرت ابوالفضل (ع) شناسایی و منهدم شد.برنامه ریزی جهت انفجار در تاسیسات برق و دوربین های امنیتی، حمله مسلحانه به عوامل بسیج و فراجا، شبکه سازی گروه های اغتشاشگر بنام جوانان اهواز، قصد انسداد جاده ها و تولید بمب های دست ساز از جمله اقدامات این شبکه بود.

دستگیری یک گروه تروریستی مسلح در سراوان
یک گروه تروریستی مسلح در سراوان که قصد ورود به یکی از اماکن عمومی را داشتند با هوشیاری نیروهای امنیتی شناسایی و دستگیر شدند.

آمریکا: سازمان مجاهدین خلق را دموکراتیک و نماینده مردم ایران نمی‌دانیم
ایالات متحده آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد هیچ نوع کمکی به مجاهدین خلق ارائه نمی‌کند و آن را «یک جنبش دمکراتیک مخالف حکومت نمی‌بیند که مردم ایران را نمایندگی کند و شانس موفقیت داشته باشد».

شهادت یک طلبه بسیجی در شیراز
دادستان مرکز استان فارس: امروز در جریان اغتشاشات یک طلبه بسیجی در شیراز به دلیل پرتاب کوکتل مولتوف توسط اغتشاشگران و اصابت به ناحیه سر به بیمارستان منتقل شد که علیرغم تلاش کادر درمان به شهادت رسید.

اخراج خبرنگار شبکه تروریستی «ایران اینترنشنال» از جلسه سازمان ملل
«مریم رحمتی» خبرنگار شبکه تروریستی ایران اینترنشنال از یکی از نشست‌های سازمان ملل اخراج شد. این نشست با حضور دبیر ستاد حقوق بشر ایران برگزار شد.

پلمپ یکی از کافه‌های معروف تهران
کافه-رستوران ربلان در تجریش که وابسته به یک آقازاده است، در هفته‌های اخیر بارها با اغتشاشگران همراه شده بود. این کافه که با جریان ضدانقلاب در پروژه اعتصاب بازار همکاری کرده بود امروز پلمپ شد.

 

  • منبع خبر : مژده خبر