مژده خبر- دبیر ستاد مردمی برنامه میهمانی کیلومتری غدیر از برگزاری بزرگترین میهمانی کیلومتری غدیر در عصر روز عید مبارک غدیر خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار مژده خبر، محمد ضیایی بعداز ظهر امروز یک در نشستی با خبرنگاران، با اعلام جزئیات برگزاری این مراسم در کرمانشاه اظهار کرد: این میهمانی کیلومتری کاملا مردمی است و در تلاشیم تا با برپایی موکب‌های فرهنگی و شاد، مردم را بیشتر با مفهوم غدیر آشنا کنیم.

ضیایی با بیان اینکه جشن روز غدیر از ساعت ۱۶ روز عید غدیر (پنجم تیر) در کرمانشاه آغاز و تا ساعت ۲۳ ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: میهمانی کیلومتری غدیر به میزبانی بیش از ۲۰۰ غرفه و موکب مردمی در حد فاصل مسجد آیت‌الله بروجردی تا چهارراه مدرس به فاصله تقریبی حدود دو کیلومتر در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

دبیر ستاد مردمی برگزاری میهمانی کیلومتری غدیر در کرمانشاه افزود: امسال بنا داریم با راه‌اندازی بخش‌های مختلفی شامل شهربازی و غرفه‌های خاص کودکان و نوجوانان و نیز برپایی استیج‌های شادی در طول مسیر جشن، شادی و نشاط را در شهر بوجود بیاوریم.

 

ضیایی گفت: آمادگی میزبانی بیش از ۱۰ هزار نفر در میهمانی کیلومتری غدیر در کرمانشاه هست.

این مسئول جهادی با بیان اینکه موکب‌ها در فواصل مشخص به تمام شرکت کنندگان خدمات ارائه می‌دهند، تصریح کرد: افرادی که تمایل به برپایی موکب در مسیر برپایی این جشن مردمی را داشته باشند، می توانند با پیامک کردن عدد ۱۱۰ به شماره ۵۰۰۰۴۰۰۱۰۲۴۴۳۴ برای برپایی موکب و یا هر نوع خدمات دیگری در این جشن مردمی اعلام آمادگی کنند.

وی افزود: جشن کیلومتری غدیر امسال در شهرستان اسلام آباد غرب و چند شهر دیگر هم برگزار می‌شود لذا درصدد هستیم این جشن را در سال‌های آینده در همه ی شهرستان‌های استان، نیز برگزار کنیم.

  • نویسنده : جعفر جعفری
  • منبع خبر : مژده خبر