مژده خبر- آیین معارفه سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری باحضور معاون مدیریت و نیروی انسانی استانداری برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار مژده خبر، مراسم معارفه حمزه سلیمانی سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی بعداز ظهر امروز یکشنبه ۱۲تیرماه ۱۴۰۱با حضور مهرتاش معاون توسعه مدریت و منابع استانداری کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم از زحمات فرهاد همتی مدیر کل سابق اتباع و مهاجرین خارجی نیز تقدیر شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری در این آیین عنوان کرد: تهیه و تدوین کتابچه و شناسنامه پناهجویان و اتباع بیگانه از لحظه ورود تا خروج آنان به استان توسط اداره کل امور اتباع تنظیم و آماده شود که امید می‌رود جناب آقای سلیمانی این مهم را در نظر داشته باشند .

در ادامه حمزه سلیمانی سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی گفت: چشم انداز من در این اداره کل این است که فقط مجری دستورالعمل های صادره از وزارت کشور نباشیم بلکه در کنار اجرای دستورالعمل های مذکور با ارائه طرح ها و راهکارهای کارشناسی شده اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی کرمانشاه را به عنوان پایلوت کشوری به وزارت کشور معرفی نمائیم .

پایگاه خبری «مژده خبر»ضمن تبریک به جناب آقای مهندس« حمزه سلیمانی» جوان انقلابی برای وی آرزوی موفقیت در  امر خدمت گزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

  • نویسنده : جعفرجعفری
  • منبع خبر : مژده خبر