مژده خبر- پيکر مطهر شهيد گمنام دوران دفاع مقدس عصر امروز سه‌شنبه ۲۸ آذرماه با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان ،معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری، مسئول بسیج حقوقدانان استان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان، اهالی رسانه عضو کانون بسیج رسانه شهرستان، پاسداران، بسیجیان و آحاد مردم متدین و ولایت مدار در سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه تشييع و تدفین شد.

 

به گزارش خبرنگار مژده خبر، عصر امروز سه شنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ تجمع مردم انقلابی کرمانشاه در محکومیت جنایات وحشیانه رژیم کودک‌کش اسرائیل در غزه، همزمان با تشیع و خاکسپاری پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام در سپاه ناحیه این شهر برگزار شد.

مردم شریف کرمانشاه در این مراسم پس از تشییع پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، حمایت از فلسطین سفارش امام است و فلسطین فلسطین حمایتت می‌کنیم، ضمن محکوم کردن جنایت‌های اسرائیل، حمایت خود از مردم مظلوم غزه را اعلام کردند.

ای رهبر آزاده آماده‌ایم، آماده، “خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست و حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست، از دیگر شعارهای تجمع کنندگان در این مراسم بود.

سرهنگ غلامعلی یاربیگی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه در این مراسم که متبرک به حضور یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس بود، اظهار کرد: پیام این شهید گمنام والامقام برای ما این است که سرباز ولایت باشیم و تا آخرین قطره خون در برابر دشمنان قسم خورده این آب و خاک بایستیم.

وی در ادامه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: باید همچون گذشته حمایت خود را از مردم غزه اعلام کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، به زودی شاهد نابودی رژیم جعلی اسرائیل باشیم.

عملیات طوفان الاقصی آبروی آمریکا و اسرائیل را به باد داد

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری، در تجمع اعتراضی مردم شهید پرور کرمانشاه در محکومیت جنایات وحشیانه اسرائیل کودک‌کش و اعلام حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه که همزمان با تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام در سپاه ناحیه کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: حضور پرشور مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام نشان از پرافتخار بودن مسیر شهادت و ضرورت  استمرار این مسیر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: آن روزی که این شهدا مظلومانه و غریبانه توسط رژیم بعث عراق به شهادت رسیدند نمی‌دانستند که با فداکاری خود نسلی از مبارزان شجاع در دنیا تربیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه پرورش یافتگان مکتب حاج قاسم امروز آنچنان عرصه را بر رژیم صهیونیستی و آمریکا تنگ کرده‌اند که آنها ناچارند طعم تلخ شکست را از مبارزان مظلوم غزه بچشند، ادامه داد: مبارزان مظلوم غزه در جریان عملیات طوفان الاقصی آنچنان طوفانی به پا کردند که تمام اعتبار و آبروی آمریکا و اسرائیل را به باد داد.

وی افزود: جنایتکاران اسرائیل و آمریکا بیش از ۲۰ هزار نفر از مردم غزه که اکثریتشان کودکان و زنان بی‌دفاع هستند، به شهادت رسانده‌اند، اما تا به امروز کوچکترین دستاوردی نداشته و محکوم به شکست هستند.

وی ادامه داد: دشمنان بدانند مقاومت امروز مردم غزه نشات گرفته از تفکر ایثار و شهادت است و بنیان رژیم منحوس صهیونیستی را خواهد سوزاند و نسل آینده نام منحوس رژیم صهیونیستی را صرفا در منابع تاریخی خواهند شنید.

  • نویسنده : جعفر جعفری
  • منبع خبر : مژده خبر