مژده خبر-امداد استان کرمانشاه از برگزاری آیین تجلیل خادمان قرآنی همزمان با ایام دهه کرامت و ولادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با حضور رئیس کمیته امداد و مسئولان کشوری به صورت ویدئو کنفرانس خبر داد.

به گزارش مژده خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در این آیین با اشاره به برگزاری جشنواره قرآنی باران وحی طی سال ۹۹ به صورت استانی و کشوری با حضور مددجویان تحت حمایت این نهاد، گفت: این جشنواره به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت غیرحضوری و در فضای مجازی برگزار شده است.

رخصی با اشاره به اینکه بیش از ۳۰ خادم قرآنی در فضای مجازی به منظور ارشاد و آموزش مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه و آمادگی این مددجویان برای مسابقات قرآنی باران وحی فعالیت داشته اند، افزود: در این جشنواره ۲۹ مددجوی برتر استان به مسابقات کشوری راه یافتند که از این تعداد ۱۴ نفر نیز حائز رتبه های برتر کشوری شدند.

وی با تاکید بر اینکه موفقیت این مددجویان در مسابقات قرآنی مرهون زحمات و تلاش های خادمان قرآنی بوده، تصریح کرد: آیین تجلیل از خادمان قرآنی با هدف تقدیر از زحمات این خادمان در جشنواره قرآنی باران وحی برگزار شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در پایان با بیان اینکه بیماری کرونا موجب تعلیق برنامه های فرهنگی و آموزشی به ویژه فعالیت های قرآنی این نهاد نشده است، یادآور شد: این نهاد از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون فعالیت های فرهنگی خود را در بستر فضای مجازی ادامه داده که این فعالیت ها نیز با استقبال بسیار خوب مددجویان روبرو شده است.

شایسته ذکر است، در آیین تجلیل از خادمان قرآنی؛یکی از نخبگان قرآنی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه به صورت ویژه در استان تهران مورد تقدیر و قدردانی رئیس کمیته امداد قرار گرفت.

 

  • منبع خبر : مژده خبر