مژده خبر- جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در مصلی نماز جمعه شهر کرمانشاه میز خدمت شرکت گاز استان برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مژده خبر به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان: سیروس شهبازی مدیر عامل گاز استان عنوان نمودهمگام باسایر دستگاه ها و ادارات خدمت رسان در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بیست و دوم بهمن در مصلی شهر کرمانشاه این شرکت اقدام به برپایی میز خدمت نمود تا مردم بدون واسطه دیدگاه ها، نظرها و مشکلات خود را مطرح و پاسخ لازم را دریافت کنند.

وی گفت: با اشاره به تکریم ارباب رجوع در نظام جمهوری اسلامی ایران میز خدمت به عنوان یک خدمت شایسته و ارزشمند برای خدمتگزاری به مردم و رعایت حقوق شهروندی در سازمانهای دولتی محسوب می شود.

ایشان افزودهدف ازبرپایی میزخدمت فراهم کردن زمینه‌های دسترسی آسان و بی‌واسطه مردم با مسئولان و تقویت فرهنگ پاسخگویی در ادارات است تا از نزدیک مشکلات شان را با مسئولین در میان بگذارند.

شهبازی تصریح کرد؛ خوشبختانه با راه‌اندازی سامانه جامع غیر حضوری ارتباط با مشتریان در شرکت گاز استان کرمانشاه و افزایش کانال‌های ارتباطی غیر حضوری و ارائه ۲۲ خدمت در بستر الکترونیکی بیشتر درخواست های مشترکین به صورت غیرحضوری دریافت و اقدام می گردد.

مدیرعامل گازاستان کرمانشاه با تاکید بر نتایج به دست آمده از نظرسنجی ها از مشتریان گفت؛ ارائه خدمت در سطح مطلوب از سوی کارکنان شرکت گاز استان کرمانشاه و کسب رضایت حداکثری مشتریان در شرکت گاز استان رویه جاری و همیشگی است.‌

  • نویسنده : روابط عمومی شرکت گاز استان کرمانشاه
  • منبع خبر : مژده خبر