مژده خبر-  اعضاء انجمن موسیقی شهرستان اسلام آبادغرب با محوریت گزارش انجمن و بررسی مشکلات حوزه موسیقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مژده خبر به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان اسلام‌آبادغرب صبح امروز با حضور خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان اسلام‌آبادغرب و اعضاء انجمن موسیقی نشست صمیمی در محل مجتمع فرهنگی هنری غدیر برگزار شد.

در ابتدای جلسه عبدالرضا غلامی مسئول دفتر نمایندگی انجمن موسیقی شهرستان اسلام آبادغرب به گزارشی از فعالیت های خود در حوزه انجمن موسیقی اشاره کرد و گفت: انجمن موسیقی هم اکنون دارای بیش از ۱۲۰ نفر عضو است.
وی گفت : آگوستیک کردن اتاق تمرین و صدور کارت عضویت و پیگیری اجراهای موسیقی از اقدامات انجمن بوده است.
دیگر اعضاء انجمن نیز به برخی از مشکلات اعضاء از جمله عدم حمایت مالی و مشکلات صندوق اعتباری هنر و تسریع در صدور مجوزهای موسیقی  اشاره کردند و خواستار توجه بیشتر در این خصوص بودند.
خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان اسلام‌آبادغرب نیز طی سخنانی به تلاش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برای برطرف کردن مشکلات هنرمندان اشاره کرد و گفت: هنرمندان برای رشد و پویایی نیازمند تلاش و کوشش مضاعف هستند و باید در این زمینه آموزش را در سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی با تشکر از تلاش های آقای غلامی به عنوان نماینده انجمن موسیقی در شهرستان و ستودنی خواندن این تلاش ها گفت : ایجاد همگرایی و تشکیل گروههای موسیقی و اخذ مجوز از سامانه صدور مجوزهای وزارت فرهنگ وارشاداسلامی لازم و ضرورت کار موسیقی است.
وی همچنین افزود: از هر راهکار قانونی برای برطرف شدن هنرکارت عزیزان استقبال خواهیم کرد و کمک می کنیم تا مشکلات هنرمندان در این خصوص مرتفع شود.

  • منبع خبر : مژده خبر