مژده خبر- بالاخره پس از فرصت سوزی های فراوان در حوزه فرهنگ و هنر، روابط‌عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مژده انتصاب سرپرست! این اداره‌کل باحکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را داد.

به گزارش مژده خبر، طی حکمی از سوی محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «پوریا جلالی» به عنوان سرپرست اداره کل استان کرمانشاه منصوب شد.

از اهم سوابق جلالی می توان به معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمانشاه، دبیر کمیسیون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمانشاه، فعالیت در حوزه هنر های نمایشی و تدریس در دانشگاه اشاره کرد.

 پیش از این علی صفدری مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را بر عهده داشت که با حکم استاندار کرمانشاه به سمت معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری منصوب شده است.

مژده خبر، این انتصاب را تبریک گفته و امید است آقای پوریا جلالی بتواند فرصت های ازدست رفته در حوزه فرهنگ و هنر را جبران نماید و حواشی گذشته را جمع کند تا رضایتمندی حداکثری جامعه هدف  را کسب نماید.

ضمناً از تلاش‌های خوب جناب آقای علی صفدری مدیرکل سابق تشکر و قدردانی می شود امید است در سمت معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه منشأ خدمات خوبی برای مردم استان باشد.

  • نویسنده : فرشته شایگانی قانع
  • منبع خبر : مژده خبر