مژده خبر- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: حافظان انفال در راه حفظ احیا و توسعه منابع طبیعی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و با متخلفین که در خفاء وبدور از چشم متولیان منابع طبیعی اقدام به کشت و تصرف در عرصه های منابع ملی مینمایند برخورد قانونی خواهند کرد.

 

 

انشااله کولانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت حافظان انفال در راه حفظ احیا و توسعه منابع طبیعی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و با متخلفین که در خفاء وبدور از چشم متولیان منابع طبیعی اقدام به کشت و تصرف در عرصه های منابع ملی مینمایند برخورد قانونی خواهند کرد .

در همین راستا تیمور بلینی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرمانشاه اظهار داشت در راستای اجرای حکم دستگاه قضایی امروز با حضور نیروهای پاسگاه ویژه منابع طبیعی ،نمایندگان دستگاه قضایی و بخشداری در بخش کوزران زمین تصرفی افراد سودجو به مساحت ۱۳/۵ هکتار از ید متصرفین خارج و به دولت بازگشت.

وی گفت طی سال‌جاری با تلاش شبانه روزی  خادمین مردم در منابع طبیعی ۲۹ فقره خلع ید عملی شامل قلع بنا، رفع تصرف و اعاده به وضع سابق به مساحت ۲۶/۵ هکتار در حوزه شهرستان کرمانشاه انجام گردیده و همچنان  با قدرت در مقابل متجاوزین به عرصه های منابع طبیعی خواهیم ایستاد.
بلینی در خاتمه ضمن تشکر از مدیرکل و فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان عنوان کرد با توجه به وسعت عرصه های منابع طبیعی از تمامی دوستداران طبیعت و مردم عزیز به عنوان بازوان توانمند ادارات منابع طبیعی  خواهشمندیم در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف عرصه های منابع طبیعی سریعا با شماره تلفن امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ تماس گرفته تا مامورین یگان حفاظت منابع طبیعی در سریعترین زمان ممکن در محل حاضر و با متخلفین برخورد قانونی بنمایند.
  • نویسنده : فرشته شایگانی قانع
  • منبع خبر : مژده خبر