مژده خبر-  سرپرست معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری کرمانشاه از مراکز و مکان های ارائه خدمات نوروزی سرپل‌ ذهاب بازدید و بر حمایت از صنایع هنری در این شهرستان تٱکید کرد.

به گزارش خبرنگار مژده خبر، عصر امروز علی شعبانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه از شهرستان سرپل ذهاب به همراه فرماندار و اعضاء ستاد نوروزی بازدید کرد.

شعبانی در این سفر سرزده از پارک کوهستانی ورودی شهر ، سیاه چادرهای محل پخت نان، محل برگزاری جشنواره نشاط نوروزی ، سفره ها و المان های شهر ، اورژانش ، غرفه تنظیم بازار ، غرفه صنایع دستی ، نمازخانه ها ، محل های اقامتی و نقاطی از شهر سرپل ذهاب بازدید کرد.

شعبانی در این بازدید با مثبت ارزیابی کردن خدمات صورت گرفته شهرستان برای میهمانان نوروزی و گردشگران بر حمایت از صنایع هنری و اختصاص مکان ویژه ای برای عرضه صنایع دستی و صنایع هنری تاکید کرد.
صدراله بابلی فرماندار شهرستان سرپل ذهاب ضمن خیر مقدم به جناب آقای شعبانی، نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت جغرافیایی ، طبیعی و توریسیتی شهرستان و برنامه ریزی های شهرستان برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به میهمانان نوروزی ارائه داد و گفت : تا کنون بیش از ۶۴ هزار میهمان نوروزی وارد شهرستان شده است که تلاش شده خدمات مناسبی به میهمانان ارائه شود.

  • منبع خبر : مژده خبر