مژده خبر- مدیر هسته گزینش استانداری ازسازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه و فرهنگسرای حاج قاسم سلیمانی بازدید کرد.

 

دکتر جهانبخش زنگنه تبار مدیر هسته گزینش استانداری ازسازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه و فرهنگسرای حاج قاسم سلیمانی بازدید کرد.
زنگنه تبار در این بازدید ضمن دیدار با مدیران سازمان و فرهنگسرای مذکور در راستای وظایف ذاتی و استفاده از ظرفیت مدیران شهرداری به خصوص این مجموعه فرهنگی ، توصیه های لازم را مطرح نمود. وئ گفت:این سازمان وفرهنگسراهای زیر مجموعه آن می‌تواند بر تمام ساختار انسانی شهرداری موثر باشد و تزریق کننده بینش دینی و روحیه انقلابی و اسلامی در مجموعه شهرداری مرکز و مناطق هشتگا نه در کلانشهر کرمانشاه باشد و از آنها چنان آسیب زدایی کند که در مسیر خدمت و طی مراحل مدیریتی درشهرداری، با مشکل مواجه نشوند.
وی ضمن تشکراززحمات چشمگیر سازمان فرهنگی ،در بازدید از فضاهای با کاربری فرهنگی و مذهبی در سازمان فرهنگی و فرهنگسرای شهیدحاج قاسم سلیمانی، به مکان مناسب آنها در شهر وپراکنش منا سب فرهنگسراهادرسطح کلانشهر کرمانشاه اشاره کرد و گفت: امیدواریم مدیران محترم ،باتبلیغات مناسب وجذب جوانان محلات ،حداکثر استفاده از ظرفیت تمام فرهنگسراها برای تعمیق بینش اسلامی و تبیین رهنمودهای امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در سطح شهر را به عمل آورند.

  • نویسنده : ناهید صیدی
  • منبع خبر : مژده خبر